خبر/

شهرداری تبریز ۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد

1401/10/20 - 15:49 - کد خبر: 85068 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شهرداری از آغاز سال‌جاری تا پایان آذر حدود ۶ هزار میلیارد توماندرآمد کسب کرده که رقم قابل توجهی است، گفت: تحقق بودجه امسال در شهرداری مطلوب و قابل قبول بوده و شهرداری برای سال بعد نیز باید آماده خدمات بیشتر و با کیفیت بهتر باشیم.

به گزارش نصر، علی نوای باغبان، روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی و همفکری مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی این شهر در آمفی تئاتر شهرداری با بیان اینکه انتظار از شهردار تبریز و مدیران در خصوص بودجه سال آینده زیاد است، افزود: سه ماه پیش سیاست های کلی شورای شهر به شهرداری ارسال شده است و انتظار می رود شهرداری این چهارچوب را رعایت کند.
وی با اشاره به بدهی‌ و معوقات در مناطق و سازمان‌های شهرداری، اظهار داشت: پرداخت بدهی و تعهدات باید در اولویت سال آینده باشد و در بودجه اعمال شود چراکه پرداخت بدهی‌ها باعث افزایش رضایت شهروندی و کاهش دعاوی شهرداری و عدم پرداخت به موقع موجب خدشه دار شدن اعتماد به شهرداری می شود.

لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن به شورا ارائه می‌شود
شهردار تبریز هم با اشاره به برگزاری جلسات منظم و مکرر در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن به شورای اسلامی شهر ارایه می‌شود.
یعقوب هوشیار، افزود: بودجه سال آینده در سه سطح شامل نواحی محوری با هدف تمرکز بر رفع مشکلات محلات، منطقه محوری برای اجرای طرح های مسیرگشایی و افزایش سرانه‌های شهری و پروژه محوری برای رفع مشکلات مربوط به برخی پروژه‌های با اهمیت شهری تدوین می شود.
وی با بیان اینکه تمرکز کاری مدیریت شهری بر ۱۴ محور اعلام شده است، اظهار داشت: نقشه راه مدیریت شهری بر اساس برنامه‌ مدونی بوده که به شورای اسلامی ارائه شده و بر اولویت‌های اساسی شهر با تکیه بر توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز تاکید شده است.
هوشیار، ادامه داد: احصای نظرات و هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر از برنامه‌های اساسی مدیریت شهری است تا از آن ها در تدوین لایحه بودجه سال آینده استفاده شود.

مدیران شهری به صورت شبانه روزی پای کار برای رفع مشکلات شهروندان هستند
رییس شورای اسلامی تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه انتقاد از یک مدیر به دلیل کینه توزی نیست بلکه برای رفع کاستی‌هاست، گفت: تفاوت سلیقه‌ها همیشه وجود دارد و مدیران شهری به صورت شبانه روزی پای کار برای رفع مشکلات شهروندان هستند و باید از آنان قدردانی کرد.
حجت الاسلام رسول برگی، افزود: شهردار تبریز همیشه پای کار بوده و اقدامات مطلوبی در این مدت انجام داده و بدون تعارف پشتیبان شهردار هستیم و توجه روزافزون وی به مسایل فرهنگی در بودجه سال آینده قابل قدردانی است.
وی اظهار داشت: از آغاز سال جاری، مدیران شهرداری با ۵۰۰ خانواده شهدای شهر تبریز دیدار و از آنها تجلیل کرده اند که این نشان از توجه شهردار به جایگاه رفیع خانواده شهداست.
به گزارش ایرنا، در این جلسه اعضای شورای اسلامی تبریز نیز با اشاره به اقدامات شهرداری در سال جاری، نکته نظرات خود در خصوص لایحه بودجه سال آینده را ارایه کردند.
درآمد خالص شهرداری تبریز در سال گذشته معادل پنج هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان بوده است.
انتهای پیام/
شهرداری تبریز ۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار