رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان؛

دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت دعوت شد

1398/09/13 - 11:33 - کد خبر: 8506 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اینکه دوچرخه ‌سوار زنجانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت دعوت شد، گفت: این اردو به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2020 مالزی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از فارس،  فرهاد عصفوری دیروز در گفت‌وگویی در زنجان از دعوت محمد رجبلو دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت خبر داد و اظهار کرد: این اردو به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2020 مالزی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

وی تاریخ برگزاری اردو را از 15 تا 30 آذرماه اعلام کرد وافزود: کادر فنی نیز شامل محمود پراش به عنوان مربی بزرگسالان دلارام ذاکرانی، رامین مهربانی سرپرست و مربی آقایان و محمود حضوری مکانسین خواهند بود. 

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اینکه مهدی محمدی دوچرخه‌سوار بخش پاراسایکلینگ معلولین نیز در اردوی تدارکاتی به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2020 مالزی حضور خواهد داشت، تصریح کرد: اردوی بخش جانبازان و معلولین به علت تعداد کم نفرات در دور دوم و پس از ریزش‌های دور اول اردو در بخش غیر معلولین آغاز می‌شود. 

عصفوری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان 20 آذرماه در ساوه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکشنبه هفته آتی در تاریخ 17 آذرماه مسابقات انتخابی این رقابت‌ها را در استان برگزار خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

دوچرخه‌سوار زنجانی به اردوی تدارکاتی تیم ملی استقامت دعوت شد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار