خبر/

کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزیر بهداشت برای مدیریت کرونا قدردانی کرد

1401/10/18 - 21:08 - کد خبر: 84937 نسخه چاپی

نصر: کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مدیریت کرونا قدردانی کرد.

به گزارش نصر، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات، دستاوردها و تمهیدات این وزارتخانه برای مدیریت کرونا ارائه کرد.
وزیر بهداشت همچنین در این نشست دستاوردهای دولت سیزدهم به ویژه روند تامین و تزریق واکسن کرونا، مدیریت کرونا با استفاده از نظرات صاحبنظران حوزه سلامت در کمیته علمی کشوری کرونا، تدوین راهنماهای بالینی معتبر برای پیشگیری و درمان کرونا، کاهش مرگ و میر و تک رقمی و صفر شدن مرگ و میر در بسیاری از روزهای امسال و تمهیدات لازم برای مدیریت موج هشتم کرونا را تشریح کرد.
نمایندگان حاضر در این نشست نیز ضمن استماع گزارش وزیر بهداشت، بر مواردی همچون مدیریت فضای مجازی، تامین کافی و تجویز منطقی دارو و نیز ایجاد هماهنگی بین دستگاهی برای مدیریت موج هشتم کرونا تاکید کردند.
همچنین در پایان این نشست، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از وزیر بهداشت برای مدیریت کرونا قدردانی کردند و خواستار حمایت دیگر دستگاه ها از وزارت بهداشت در مدیریت موج جدید این بیماری شدند.
انتهای پیام/
کمیسیون امنیت ملی مجلس از وزیر بهداشت برای مدیریت کرونا قدردانی کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار