استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعتبار مصوبات سفر استانی آذربایجان‌شرقی در سازمان برنامه و بودجه کشور تایید شد

1401/10/18 - 11:23 - کد خبر: 84882 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی در خصوص مصوبات سفر استانی گفت: تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی در سازمان برنامه و بودجه کشور تایید شده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های استانی است و نگرانی خاصی از بابت اجرای این مصوبات نداریم.

 به گزارش نصر، آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی در حوزه زنان و خانواده در ارتباط تصویری استاندار آذربایجان شرقی با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بررسی شد.
در این جلسه ابتدا مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی فهرست مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان را در حوزه زنان و خانواده تشریح کرد.
به گفته زهرا کوهی، این مصوبات شامل پرداخت ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای زنان روستایی توسط وزارت جهادکشاورزی، تکمیل و تجهیز مرکز ماده ۱۶ بانوان، تکمیل مهدهای کودک در حوزه‌های علمیه بانوان، تکمیل خوابگاه دخترانه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و تعمیر و تجهیز بند نسوان زندان تبریز می‌باشد.
پس از ارائه این گزارش، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آخرین اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای این مصوبات را گزارش دادند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به گزارش‌های ارائه‌شده، گفت: جهادکشاورزی در پرداخت تسهیلات اشتغال برای زنان روستایی عملکرد خوبی داشته و تسهیلات مورد نیاز برای متقاضیان پرداخت شده است.
عابدین خرّم افزود: میزان تسهیلات پرداختی به زنان روستایی استان در سال جاری از محل اعتبارات جهاد کشاورزی، بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان و بیش از میزان مصوب در سفر رئیس جمهور بوده است، اما برای جذب تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی سفر نیز پیگیری لازم را انجام می‌دهیم تا به زودی جذب و پرداخت شود.
وی تصریح کرد: از سازمان جهادکشاورزی استان انتظار داریم همین مسیر را ادامه دهند و هرچه می‌توانند تسهیلات مورد نیاز برای اشتغال زنان روستایی را فراهم کنند.
خرّم در خصوص سایر مصوبات سفر استانی نیز گفت: تخصیص اعتبار مصوبات سفر استانی در سازمان برنامه و بودجه کشور تایید شده و در حال ابلاغ به دستگاه‌های استانی است و نگرانی خاصی از بابت اجرای این مصوبات نداریم.
انتهای پیام/
اعتبار مصوبات سفر استانی آذربایجان‌شرقی در سازمان برنامه و بودجه کشور تایید شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار