جلیلی سرپرست شهرداری باسمنج خبر داد؛

یک روز تا برداشت اسناد مزایده زمین تجاری باسمنج باقی مانده است

1401/10/18 - 10:06 - کد خبر: 84871 نسخه چاپی

نصر: جلیلی سرپرست شهرداری باسمنج از فروش چهار قطعه زمین با کاربری تجاری شهرداری باسمنج خبر داد و گفت: شهرداری باسمنج در نظر دارد چهار قطعه از املاک تجاری تحت اختیار خود را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد و با شماره ۳۹ مورخ ۱۴٠۱/٠۸/۱۱ شورای اسلامی شهر باسمنج به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

به گزارش نصر، وی افزود:  این مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات  الکترونکی  دولت setadiran.ir ثبت نام نموده و واگذار خواهد شد .
وی در خصوص این املاک اظهار داشت:  این املاک در ورودی شهر باسمنج از طرف تبریز و در داخل بافت شهری جدیدالاحداث  قرار دارد.
جلیلی با اشاره به اهمیت این مزایده اظهار داشت:  این قطعات با قیمت بسیار مناسب مطابق قیمت کارشناسی ۱۳و۱۳/۵میلیون تومان برای قطعات تجاری به نسبت مرغوبیت قطعات و همچنین امکان تجمیع قطعات و احدات مجموعه تجاری پاساژ و طبقات خدماتی نیز وجود دارد که در بافت جدید شهری واقع شده و از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار  هست.
سرپرست شهرداری باسمنج گفت:  مهلت زمانی برداشت اسناد مزایده در سامانه  تا  مورخ 1401/10/19 می باشد و بعد از برداشت اسناد امکان بازدید وجود دارد و همچنین برای ارایه قیمت تا بیست و نهم دی ماه فرصت وجود دارد.
انتهای پیام/
یک روز تا برداشت اسناد مزایده زمین تجاری باسمنج باقی مانده است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار