روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اعلام کرد:

دوربرگردان کرکج کاملا استاندارد است

1401/10/18 - 09:07 - کد خبر: 84855 نسخه چاپی

نصر: روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز: دوربرگردان کرکج کاملا استاندارد است و براساس ایین نامه طراحی راههای شهری واصول وضوابط فنی مربوطه توسط کارشناسان ذیربط طراحی ومراحل تصویب وتایید راطی کرده وبرای اجرا به منطقه مربوطه ابلاغ شده است.

به گزارش نصر، روابط عمومی این معاونت در گفت و گو با خبرنگار نصر در واکنش به ویدئوی پخش شده در نصر پیرامون ترافیک حاصل از احداث این دوربرگردان گفت: بخش اعظمی از ترافیک عصر جمعه این هفته مربوط به روز پایانی نمایشگاه خودرو در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز بود و به دوربرگردان ربطی نداشت.
وی ادامه داد: البته این دور برگردان ناقص به بهره برداری رسیده و اهالی محل در بهره برداری از آن عجله کرده اند که اعلام شد فعلا مسدود شود.
وی با اشاره به اینکه عملیات تکمیلی این پروژه انجام نشده است تصریح کرد: این دوربرگردان ویژه خودروهای سواری طراحی شده است و نباید خودروهای سنگین و نیمه سنگین از آن عبور کنند.
وی  در پاسخ به این سئوال که اهالی کرکج که این پروژه به خاطر سهولت تردد آنها احداث شده اند نسبت به آن ناراضی هستند، اذعان داشت: با دوربین های ثبت تخلفات و دنده عقب که در محدوده دوربرگردان نصب کرده ایم ایمنی لازم در این منطقه تامین خواهد شد.
وی ادامه داد: فاصله استاندارد دوربرگردان و محل ورود به دسترسی کرکج نیز اصولی و استاندارد است به شرط آنکه پروژه تکمیل و علایم راهنمایی نصب شده باشد.
این گزارش حاکی است، از دو روز گذشته در پاسخ به درخواست اهالی کرکج در حومه کلانشهر تبریز مبنی بر اینکه تردد آسان به تبریز داشته باشند دوربرگردانی در رفوژ وسط آزادراه تبریز- تهران حد فاصل کرکج و سه راهی اهر طراحی و اجرا شده است که انتقاد اهالی را در برداشته است .
انتهای پیام/
دوربرگردان کرکج کاملا استاندارد است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار