معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

برنامه‌های اوقات فراغت متناسب با ذائقه نسل جوان تدوین شود

1401/10/17 - 17:23 - کد خبر: 84847 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر هم افزایی سازمان‌های مسئول در جهت کیفیت بخشی به برنامه های اوقات فراغت جوانان، گفت: این برنامه‌ها باید متناسب با ذائقه نسل جوان تدوین و اجرا شود.

به گزارش نصر، تراب محمدی روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان آذربایجان شرقی افزود: برنامه های اوقات فراغت باید شامل مهارت آموزی، آموزش سبک زندگی، مسئولیت پذیری اجتماعی، خانوادگی و فردی، اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان باشد.
وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در پایگاه های اوقات فراغت، خواستار بازرسی از این پایگاه‌ها و نظارت بر محتوای آموزشی آنها شد و بر تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان تاکید کرد.
محمدی، مهارت آموزی و داشتن برنامه مشخص برای جوانان را به عنوان یکی از مسائل مهم این حوزه یاد کرد و افزود: این مسأله به عنوان امری مهم باید در دستورکار دستگاه‌های مختلف قرار گیرد و جوانان دنبال کسب مهارت باشند و دستگاه‌های متولی باید زیرساخت‌های لازم را برای پیشبرد این هدف آماده کنند.
وی با تاکید بر برنامه ریزی در حوزه جوانان برای آشنایی این قشر با هویت تاریخی، حس وطن دوستی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه تطبیقی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، خواستار تبیین برنامه ها در این راستا شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، گفت: بانک‌ها در حوزه وام ازدواج نباید سخت گیری کنند و در صورت بروز مشکل و کم کاری‌ در این زمینه، برخورد قانونی انجام خواهد شد.
حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان استان نیز ضمن قدردانی از همکاری نهادها و دستگاه های عضو این ستاد در جهت پیشبرد اهداف ستاد در امر اوقات فراغت، ازدواج و دیگر مشکلات این حوزه، خواستار اهتمام بیشتر دستگاه های عضو ستاد در انجام مصوبات این ستاد شد.
امیر تقی‌زاده معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز گزارشی از برنامه های اوقات فراغت دستگاه ها و معرفی دستگاه های فعال در این حوزه و آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص کمیته سامان ازدواج جوانان استان ارائه و پیشنهادات دبیرخانه ستاد را در جهت حل مشکلات جوانان عنوان کرد.
انتهای پیام/
برنامه‌های اوقات فراغت متناسب با ذائقه نسل جوان تدوین شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار