مدیر عامل کارگزاری بیمه پوشش بانک توسعه تعاون در تبریز:

تعامل بانک و بیمه زمینه ساز توسعه بخش تعاون است

1398/09/13 - 08:23 - کد خبر: 8476 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل کارگزاری بیمه پوشش بانک توسعه تعاون گفت: افزایش تعامل بین بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون زمینه ساز توسعه بخش تعاون و رفع نیازهای این بخش است.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی ، اکبر نجفی در نشست تخصصی بررسی و حل و فصل مشکلات احتمالی بیمه پوشش در مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی افزود: همگرایی و تعامل سازنده بین بانک و بیمه بی تردید مسیر تحقق اهداف عالی این دو مجموعه را سرعت می بخشد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی سود نظام بانکداری جهانی مبتنی بر تحقق آن از سود عملیاتی نیست بلکه بانک ها تلاش دارند تا تامین سود و کاهش زیان خود را از طریق سودهای غیر عملیاتی یا غیر مشاع تامین کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سایه مدیریت تخصصی در بانک توسعه تعاون ما شاهدیم از سال های گذشته روند سود بانک افزایش یافته و زیان ها در حال کاهش هستند این در حالی است که اکثر بانک ها با تاسیس شرکت های اقماری تلاش دارند تا درآمدهای حاصل از این فعالیت شرکت ها را در سود خود منظور نمایند البته بانک توسعه تعاون نیز در این مسیر حرکت های خوبی انجام داده است.

وی به تاسیس شرکت کارگزاری بیمه پوشش بانک توسعه تعاون اشاره کرد و اذعان داشت: این شرکت در راستای افزایش تعامل بین بانک و بیمه تاسیس شده و در این مسیر تعامل سازنده ای نیز بین بانک و بیمه محقق شده است؛ با تأسیس کارگزاری به‌عنوان یکی از شاخص‌های مناسب برای بالا بردن سطح رفاه و توسعه اجتماعی و همچنین گسترش و نفوذ بیمه‌ها است.

نجفی سیاست های تقویت حمایت از بخش تعاون را بر اساس منویات مقام معظم رهبری خواند و افزود: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز بر حمایت از بخش تعاون تاکید دارند تمام این تلاش ها در مسیر تحقق افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور صورت می گیرد.

مدیر عامل کارگزاری بیمه پوشش بانک توسعه تعاون تاسیس بیمه تعاون را در سایه تلاش های چندین ساله فعالان بخش تعاون کشور خواند و افزود: خوشبختانه این تلاش ها محقق شد تا شرکتی در قالب تعاونی به منظور ارایه خدمات بیمه ای تاسیس شود و از روز نخست نیز مقرر شد تا بانک توسعه تعاون از این بیمه حمایت ویژه ای داشته باشد.

وی بیمه پوشش را یکی از راه های اصلی ارتباط بین بانک و بیمه خواند و افزود: امیدواریم با افزایش تعامل شعب بانک با بیمه زمینه تحقق اهداف تعیین شده فراهم شود.

این گزارش حاکی است، در ابتدای این جلسه غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون ضمن بیان خیر مقدم به ارایه گزارشی از فعالیت های شعب بانک و همکاری با بیمه تعاون پرداخت.

انتهای پیام/

تعامل بانک و بیمه زمینه ساز توسعه بخش تعاون است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار