صابر پرنیان:

سرمایه‌گذاری 15 میلیون یورویی برای تولید محصول روغن موتور در تبریز

1401/10/15 - 15:07 - کد خبر: 84734 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به سرمایه گذاری 15 میلیون یورویی برای تولید محصول روغن موتور در تبریز گفت: علاوه بر کیفیت مطلوب و مزیت رقابتی محصولات روغن موتور تولیدی در تبریز، آذربایجان شرقی سبزترین استان در حوزه تنظیم بازار روغن موتور است.

به گزارش نصر، صابر پرنیان بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران شرکت پالایش نفت تبریز و مجموعه های صنعت حمل و نقل با محوریت محصولات روانکاری (روغن موتور خودرو) و ضدیخ در این شرکت افزود: در سال های گذشته سرعت سرمایه گذاری در تبریز و آذربایجان شرقی کاهش یافته ولی امیدواریم با همدلی و وحدتی که ما بین تمام مسئولان ایجاد شده سرمایه گذاری در حوزه کسب و کارها افزایش یابد.
وی ادامه داد: در اولین جلسه شورای عالی سرمایه گذاری به صورت همه جانبه از طرح های سرمایه گذاری حمایت خواهیم کرد.
پرنیان با بیان این که اتاق بازرگانی تبریز پرچم دار حرکت و سرمایه گذاری در بخش خصوصی است، گفت: خانه صنعت تبریز فعال‌ترین خانه صنعت کشور است به طوری که اعضای خانه صنعت با پیگیری مستمر، مسایل و مشکلات صنعت استان را حل می کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: باید از صنایع کوچک و متوسط حمایت کنیم تا مسیر سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی استان هموارتر شود.
انتهای پیام/
سرمایه‌گذاری 15 میلیون یورویی برای تولید محصول روغن موتور در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار