اختصاصی نصر/

باکوتل 2019، آغاز به کار کرد

1398/09/12 - 21:00 - کد خبر: 8473 نسخه چاپی

نصر: بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهر باکو پایتخت کشور آذربایجان با حضور ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور، امروز 12 آذر سال 98 آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس فناوری نصر، با توجه به حضور منسجم و اثربخش نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه سال های گذشته باکوتل و همچنین سیاست هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دو سال اخیر برای همکاری‌های اقتصادی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با کشورهای همسایه پیگیری کرده است،امسال ۱۴ شرکت ایرانی فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه بین المللی "باکوتل- ۲۰۱۹ " با حضور در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران، آخرین دستاوردهای شرکت های خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به نمایش می گذارند.

این گزارش حاکی است، نشست خبری این نمایشگاه صبح امروز 12 آذر سال 98  با حضور وزرا و  معاونان کشور آذربایجان، مدیر منطقه ای رویدادهای خزر در آذربایجان و دیگر مسئولان بالا مقام این کشور در هتل هیلتون باکو برگزار شد و اهداف و رویدادهای همزمان با  نمایشگاه بین المللی "باکوتل- ۲۰۱۹ " از جمله همایش بین المللی "خلاقیت باکو"  ، کنفرانس "نوآوری ها در خزر" و... مورد بررسی قرار گرفت.
این گزارش می افزاید، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران برای بازدید و حضور در نشست های در نمایشگاه بین المللی "باکوتل- ۲۰۱۹ "  بامداد سه شنبه به این کشور سفر کرد و در بدو ورود خود گفت: در حاشیه این نمایشگاه، ملاقات‌های دو جانبه ای با وزرای ارتباطات روسیه، آذربایجان و سایر کشورهایی که در این سمینار حضور پیدا کرده اند، انجام می شود و مروری بر توسعه ارتباطات دو جانبه خواهیم داشت.
وی با ابراز امیدواری بر این که شرکت‌های ایرانی از جمله استارتاپ های ایرانی که در این نمایشگاه بین المللی حاضر شده اند با برنامه ریزی و مذاکرات صورت گرفته، بتوانند موفق باشند و برای توسعه بازار بین المللی قراردادهای خوبی را امضا کنند، گفت: ما پیگیر این مطلب هستیم.
شایان ذکر است، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات "باکوتل ۲۰۱۹" در روزهای ۳ الی ۶ دسامبر (۱۲ و ۱۵ آذرماه) جاری با حضور ۲۳۸ شرکت از ۲۳ کشور در در باکو اکسپوسنترشهر باکو پایتخت آذربایجان برگزار می شود.
انتهای پیام/

باکوتل 2019،  آغاز به کار کرد گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار