معاون گردشگری در افتتاح هتل شایان تبریز خبر داد:

ساخت ۳۶ هتل جدید در آذربایجان‌شرقی

1401/10/15 - 12:25 - کد خبر: 84725 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه ۳۶ هتل در استان آذربایجان شرقی در حال ساخت است، افزود: با ساخت این هتل‌ها ۶ هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان اضافه می‌شود.

به‌گزارش نصر، هتل سه ستاره شایان تبریز با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور، یحیی نقی‌زاده محجوب مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری، جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور و احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ظهر امروز چهارشنبه چهاردهم دی ماه افتتاح شد.
در حاشیه این هتل شالبافیان به سرمایه‌گذاری مناسب استان آذربایجان شرقی در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: ۳۶ هتل در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن‌ها حدود ۶ هزار تخت به ظرفیت اقامتی استان آرربایجان شرقی اضافه می‌شود.
او حجم سرمایه‌گذاری پروژه های در حال ساخت استان را ۲۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و ظرفیت استان را برای سرمایه‌گذاران ‌جذاب دانست.
معاون گردشگری کشور به حمایت دولت از سرمایه‌گذاران اشاره و تصریح کرد: دولت به دنبال این است با در اختیارگذاشتن تسهیلات مناسب و پیگیری‌ مشوق‌های لازم حمایت حداکثری را از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری داشته باشد.
تغییر تعرفه گاز تاسیسات گردشگری از صنعتی به خدماتی که سال گذشته انجام گرفت و به پیشنهاد دولت برای سال‌های آتی نیز مصوب شد از جمله مشوق‌های حمایتی مورد اشاره معاون گردشگری بود.
هتل سه ستاره شایان با ۲۷ اتاق و ۸۰ تخت و حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۵ میلیارد تومانی برای ۲۲ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
انتهای پیام/
 ساخت ۳۶ هتل جدید در آذربایجان‌شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار