//اطلاع رسانی// مديرارتباطات شرکت زامياد خبر داد:

سبد محصولات "زامياد" در نمایشگاه بین المللی تبریز 

1401/10/15 - 12:22 - کد خبر: 84718 نسخه چاپی

نصر: مديرارتباطات شرکت زامياد گفت: در این دوره از نمایشگاه خودرو تبریز، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل؛ پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و وانت پادرا پلاس با کاربری آتش‌نشانی توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است. 

به گزارش نصر، بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو صبح دیروز سه شنبه 13 دی در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان نمایشگاه بین المللی تبریز آغاز شد. 
در این نمایشگاه استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، سمنان، قزوین و منطقه آزاد قشم تولیدات خود را از جمله در زمینه انواع خودروهای سبک و سنگین، دیزلی، تجاری، خدمات سیار خودرویی، قطعات وابسته به نمایش گذاشته اند.


 
در بازدید از غرفه های این نمایشگاه سراغ یکی از غرفه های توانمند و موفق در حوزه صنعت خودرو رفته و با آن ها گفتگو کردیم. 
در این نمایشگاه شاهد حضور تجاری سازان گروه خودروسازی سایپا هستیم.




 
"مجتبی محمودی" مديرارتباطات شرکت زامیاد، با هدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تامین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، گفت: در این دوره از نمایشگاه خودرو تبریز، شرکت زامیاد با عرضه خودروهای تجاری سبک شامل؛ پیکاپ دو کابین کارون، پیکاپ زاگرس، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری مسقف فلزی و یخچال و وانت پادرا پلاس با کاربری آتش‌نشانی توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار گرفته است. 




 
وی افزود: شرکت سایپا دیزل نیز جدیدترین محصولات خود را در حوزه خودروهای تجاری سنگین، نیمه‌سنگین و بخش حمل‌و‌نقل عمومی، شامل؛ نسل جدید کامیون کشنده آرتا KX520، کامیون باری KR285، کامیونت فوتون M4، اتوبوس برقی و برای اولین بار کامیون کِشنده KL465  را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.


 
وی در رابطه با بخش کاربری‌سازی تخصصی شرکت ایران‌کاوه‌سایپا توضیح داد: عرضه محصولات کاربری وانت پادرا پلاس و تریلر با کاربری کمپرسی و شرکت خدمات فنی رنا به عنوان تامین کننده قطعات و ارائه دهنده خدمات در حوزه خدمات پس از فروش حوزه خودروهای تجاری در این دوره از نمایشگاه حاضر خواهند بود. 

 
گفتنی است، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز از تاریخ 13 الی 16 دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهی استان آذربایجان شرقی شهر تبریز برگزار می‌شود و تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر یکهزار و 456 مترمربع در سالن پروین اعتصامی میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهند بود.
انتهای پیام/
سبد محصولات محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار