خبر/

برتری آماری استقلال بر تراکتور در لیگ برتر

1401/10/14 - 14:02 - کد خبر: 84661 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور در دیداری حساس از هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فردا پنجشنبه پانزدهم دی ماه میزبان استقلال تهران است.

به گزارش نصر، دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر و جام حذفی جذابیت های خاص خود را داشته و مصاف های آنها چه در تبریز و یا در تهران، خیل عظیمی از هواداران و علاقه مندان فوتبال را به ورزشگاه ها و پای تلویزیون کشانده است.
دو تیم تراکتور و استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر ۲۸ بار مقابل هم قرار گرفته اند که در مجموع این دیدارها برتری از آن استقلال تهران بوده و این تیم موفق به کسب ۱۱ برد مقابل تراکتور شده است.
دستاورد تراکتوری ها از تقابل های رسمی دو تیم در لیگ برتر، ۹ برد بوده و هشت بازی نیز به تساوی ختم شده، همچنین در این رقابت ها تراکتوری ها در مقابل ۳۸ گل استقلال، موفق به زدن ۳۲ گل شده اند.
بهترین برد استقلال نتیجه چهار بر صفر در نخستین دوره لیگ برتر در تهران رقم خورده که با سقوط تراکتور به لیگ یک و دوری هشت ساله این تیم از رقابت ها همراه بود و در مقابل بهترین برد تراکتور نیز برتری چهار بر یک مقابل آبی پوشان پایتخت باز هم در تهران رقم خورده است.
پرگل ترین دیدار دو تیم نیز نتیجه چهار بر دو به سود استقلال تهران بوده که در دور رفت فصل نوزدهم در تبریز ثبت شده است.
از آخرین باری که تراکتور در تبریز مقابل استقلال به برتری رسیده سه فصل می گذرد، در این بازی که با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید تراکتور با گل اشکان دژاگه تیم برتر میدان شد اما در ۶ بازی اخیر بهترین نتیجه ای که تراکتور گرفته یک تساوی بدون گل بوده و پنج بار نتیجه را واگذار کرده است.
در بازی فردا که بیست و نهمین دیدار دو تیم در جریان رقابت های لیگ برتر است تراکتوری ها به دنبال شکستن طلسم شکست ناپذیری استقلال در تبریز در طول سه فصل گذشته هستند و برای رسیدن به هدف، همه شرایط بجز محرومیت محمد عباس زاده گلزن این تیم مقابل استقلال به دلیل چهار کارته بودن است.
استقلال در پنج بازی قبلی خود دو برد و سه تساوی و تراکتور یک برد، دو باخت و دو تساوی داشته و استقلال از این حیث نیز بر تراکتور برتری دارد و با روحیه بهتر و انگیزه بالاتری نسبت به تراکتور به تبریز آمده است.
با اعلام هیات فوتبال آذربایجان شرقی، این بازی بدون حضور تماشاگران و در بنیان دیزل برگزار می شود.
در حال حاضر استقلال با ۲۷ امتیاز در رده دوم و تراکتور با ۱۹ امتیاز در رده هشتم جدول هستند، استقلالی ها و تراکتوری ها در ۱۴ بازی گذشته ۱۵ گل زده دارند اما تعداد گل های خورده استقلال نصف تراکتوری بود و هشت به ۱۶ است.
به گزارش ایرنا، این دو تیم یک هفته بعد از بازی هفته پانزدهم در مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی نیز رو در روی هم قرار می گیرند و تراکتور باید ۲۲ دی در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال برود.
انتهای پیام/
برتری آماری استقلال بر تراکتور در لیگ برتر خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار