مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز در گفت و گو با نصر خبر داد:

استقبال هلدینگ های خودروسازی از نمایشگاه تبریز

1401/10/14 - 16:06 - کد خبر: 84649 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت : ۶۵ درصد قطعات خودرو کشور که قبلا در آذربایجان شرقی تامین می شدند اما به دلیل مشکلات و کمبود قطعه سازان در استان و مهاجرت برخی از آنان باعث کاهش این سهم شده است اما امسال با وسعت بزرگی این نمایشگاه برگزار شده است.

به گزارش نصر، حبیب ماهوتی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو ایران – تبریز به خبرنگار نصر گفت: نمایشگاه بین المللی تبریز هر سال بین ۶۰ تا ۷۰ عنوان نمایشگاه برگزار می کند که نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات ایران _تبریز در تمام سالن های این نمایشگاه حضور پررنگی دارد.
وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه ۴۰ هلدینگ از خودرو سازان و قطعه سازان از استان های تهران، آذربایجان شرقی، قزوین، سمنان، البرز، کرمان و قشم شرکت کرده اند.
وی در خصوص عدم حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه گفت: قرار بود شرکت های خارجی از دوبی و ترکیه نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشند اما به دلیل وجود برخی مسائل اقتصادی و سیاسی نتوانستند حضور یابند. اما از نمایندگان شرکت خودروسازی چینی کرمان خودرو در این نمایشگاه حضور دارند. 
وی برگزاری این نمایشگاه را یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش ظرفیت های خودروسازی و قطعه سازی کشور خواند و اظهار داشت: خوشبختانه این دوره از نمایشگاه با استقبال بسیار خوب هلدینگ ها مواجه شده است به همین دلیل همه سالن های نمایشگاه برای این دوره اختصاصی یافته است.
انتهای پیام/
استقبال هلدینگ های خودروسازی از نمایشگاه تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار