رئیس اداره پشتیبانی بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز خبر داد:

پایان مشکل آنتن دهی موبایل در بیمارستان مردانی آذر

1401/10/14 - 11:41 - کد خبر: 84639 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره پشتیبانی بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز از رفع مشکل خط دهی و اینترنت تلفن همراه در این بیمارستان تخصصی خبر داد.

به گزارش نصر، پرویز محمدی نسب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با اجرای این طرح مشکلات ضعف آنتن دهی و پوشش تلفن همراه (ایرانسل )در تمامی طبقات برطرف شده است البته در طی ده روز آینده انشاالله مشکل  اپراتورهمراه اول نیز به طور کامل برطرف خواهد شد.
وی ادامه داد: بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان منطقه شمال غربی کشور در زمینی به وسعت ۹ هکتار در اوایل امسال فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اما به دلیل واقع شدن در جاده خاوران- اتوبان پیامبراعظم واقع شده است.مشکلاتی را برای مراجعه کنندگان به ویژه  از لحاظ دشواری رفت آمد به دلیل فاصله ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری از مرکز شهر به وجود آورده است که با همکاری شرکت واحد و اتوبوسرانی و شهرداری کلانشهر تبریز و شهرداری منطقه ۹ برطرف خواهد شد  با وجود اینکه کارهای عملیات انتقال بیمارستان قدیمی کودکان به محل کنونی به طور کامل انجام شده است.
وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که برای مراجعه کنندگان و بیماران و همچنین کادر درمان عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت بود که با مساعدت استاندار ؛  رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همچنین معاونت های توسعه و درمان و شرکت مخابرات استان و مسئولین همراه اول و ایرانسل سایر ارگانهای  مربوطه برطرف شد.
 
چالش های بیمارستان مردانی آذر 
رئیس اداره پشتیبانی بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز همچنین در ادامه به برخی چالش های موجود در این بیمارستان اشاره کرد و اذعان داشت: رمپ از آزاد راه به خیابان غربی مرکز در حال احداث است و بنا به اظهار مسئولین شهرداری منطقه 9 تا یکماه آینده به بهره برداری خواهد رسید قطعا این امر موجب کاهش ترافیک و تجمع خودروهای شخصی خواهد شد.
وی ادامه داد: معابر و خیابانهای اطراف بیمارستان ( خیابان شهدای سلامت ، خیابان شفا ) نیاز به روشنایی معابر دارد، عدم وجود اتوبوس شرکت واحد  بنا به اظهار مسئولین امر به علت کمبود اتوبوس امکان فعال نمودن مسیر اتوبوس مقدور نیست .
محمدی نسب در ادامه چالش های موجود در این بیمارستان اذعان داشت: نبود تاکسی تلفنی (آژانس ) نزدیک بیمارستان ، این امر موجب مشکلات عدیده ای برای مراجعین شده است؛ نیاز به راه اندازی نانوایی در اطراف بیمارستان و محوطه بیمارستان؛  نیاز به افزایش دستگاه ATM  و ایجاد باجه بانک در داخل بیمارستان.
وی ادامه داد: لازمه رفع مشکلات کنونی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر را همکاری و همیاری دستگاه‌های مختلفی اعم  از دانشگاه علوم پزشکی ؛ شهرداری؛  شرکت واحد اتوبوسرانی، آب و فاضلاب،اداره برق،راهنمایی ورانندگی دانست وگفت بدون تردید رفع عمده این مشکل از عهده دانشگاه علوم پزشکی خارج است.
انتهای پیام/
پایان مشکل آنتن دهی موبایل در بیمارستان مردانی آذر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار