معاون درمان هلال احمر آذربایجان شرقی خبر داد:

ارائه ۲۹۰۰ خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی اهر

1401/10/14 - 09:09 - کد خبر: 84620 نسخه چاپی

نصر: قوام لاله با بیان اینکه از ابتدای سال جاری این نهمین بیمارستان سیاری بود که جمعیت هلال احمر استان برپا کرده است گفت: در این طرح که در قالب یک کاروان سلامت متشکل از ۶۰ نیروی متخصص، سلامت یار و امدادگر برگزار گردید ۲۹۰۰ خدمت درمانی به ۹۰۰ نفر از مردم منطقه شیله بران شهرستان اهر که یکی از مناطق کم برخوردار موضوع طرح ۲۰۲۰ می باشد ارائه گردید. 

به گزارش نصر، معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان اضافه کرد: با استقرار این بیمارستان صحرایی خدمات تخصصی نظیر چشم پزشکی، تجویز عینک، دندان پزشکی، خدمات پرستاری، خدمات سونوگرافی و مامایی، غربالگری ناهنجاری های اسکلتی و تجویز کفش و کفی طبی به سبد درمانی خانواده های این منطقه کم برخوردار اضافه گردید.
دکتر قوام در ادامه گفت: تمامی نسخ دارویی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال توسط هلال احمر آذربایجان شرقی تهیه و به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم منطقه قرار داده شد.
وی در پایان اظهار داشت: ما در این طرح سعی کردیم تا در قالب یک بیمارستان سیار که در عین حال که خدمات تخصصی را به جنب خانه های مردم محروم می بریم رزمایشی نیز برای تست آمادگی نیروهای درمانی امدادی برای مواقع بحرانی انجام دهیم.
گفتنی است بیمارستان صحرایی هلال احمر استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ هشتم و نهم دیماه در شهرستان اهر برپا گردیده بود.
انتهای پیام/
ارائه ۲۹۰۰ خدمت درمانی در بیمارستان صحرایی اهر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار