نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

اطاعت از ولایت مهم‌ترین بخش وصیت‌نامه شهید سلیمانی است

1401/10/13 - 11:22 - کد خبر: 84570 نسخه چاپی

نصر:  نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: اطاعت از ولایت مهم‌ترین بخش وصیت‌نامه شهید سلیمانی است که باید ما این را الگوی خود قرار دهیم.

به گزارش نصر، محمدحسین فرهنگی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حضور شهید سلیمانی در فرماندهی نیروی قدس سپاه که ذاتاً وظیفه تقویت بنیه نظامی در مقابله با ترویست های منطقه را داشت، موفق عمل کرد.
وی ادامه داد: ایشان در این عرصه بسیار موفیقت آمیز عمل کردند که البته نباید رهنمودهای رهبری را به ایشان در این خصوص فراموش کرد.
وی همچنین بیان کرد: با اقدامات موثر این شهید عزیز، بسیاری از تهدیدها را علیه امنیت کشور دفع کرد که این خود بزرگترین دستاورد در عرصه امنیت است.
فرهنگی خاطرنشان کرد: البته در جلسات خصوصی نیز تاکید می‌شد در منطقه با آن‌ها مقابله نمی‌شد، باید در همدان و کرمانشاه با آن‌ها مقابله می‌کردیم.
وی ادامه داد: البته دفع داعش فقط به نفع ایران و کشورهای منطقه نبود، بلکه به نفع جامعه جهانی و کل بشریت بود که امنیت آن‌ها در خطر بود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مهم‌ترین شاخص شخصیتی شهید سلیمانی می‌توان به مدیریت در زمان بحران و اولویت بندی اقدامات لازم بود که این نشان دهنده توانایی آن شهید بزرگوار است.
فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه باید الگوی ولایت پذیری شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.
انتهای پیام/
اطاعت از ولایت مهم‌ترین بخش وصیت‌نامه شهید سلیمانی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار