فرمانده کل انتظامی کشور مطرح کرد:

توطئه جدید دشمن علیه نظام

1401/10/12 - 17:53 - کد خبر: 84534 نسخه چاپی

نصر، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: آذربایجان شرقی با تقدیم 842 شهید انتظامی در کنار بیش از 10 هزار شهید استان ادای دین و انجام وظیفه کرده است.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره سرداران و 842 شهید انتظامی آذربایجان شرقی گفت: مردم تبریز در هشت دی 1388 درس بصیرت و آگاهی را به خوبی نشان دادند و در 9 دی همه کشور حماسه آفرینی کردند و با بصیرت خود توطئه دشمنان را در فتنه 88 خنثی کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور  در خصوص امنیت کشور  گفت:به حول و قوّه الهی، به برکت خون شهدا و هوشیاری و بصیرت مردم در سایه هدایت های مقام معظم رهبری امنیت خوبی در کشور برقرار شده و باید قدردان این امنیت و آرامش باشیم چراکه بدون امنیت امکان انجام هیچ گونه فعالیت اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی وجود ندارد.
اشتری جنگ تمام عیار دشمن علیه نظام را توطئه جدید عنوان کرد و افزود: در حوادث اخیر دشمنان نظام و انقلاب با طرح ریزی جنگ ترکیبی و شناختی و به تصورات واهی خود فکر می کردند که نظام و انقلاب را سرنگون خواهند کرد اما نمی دانستند که ماموران انتظامی در کنار بسیج و سایر نیروهای امنیتی در مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.
فرمانده انتظامی به بصیرت مردم در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: بصیرت مردم و رشادت نیروهای انتظامی و امنیتی در حواث اخیر مهمترین علت شکست دشمنان بوده است و پلیس هم مقتدرانه در برابر آشوبگران و اغتشاشگران ایستادگی کرد.
این ارشد مقام انتظامی کشور تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران حرم است و باید این حرم حفظ شود تا دیگر حرم ها نیز از گزند دشمنان در امان بماند .
وی در ادامه خاطر نشان کرد: مرزبانان ما در هشت هزار 755 کیلومتر نوار مرزی کشور با چشمان بیدار و هوشیار وظیفه حراست و حفاظت از مرزها را بر عهده دارند و هرگز اجازه نخواهند به مرزهای کشور ما تجاوزی صورت بگیرد و در برابر قاچاقچیان سلاح، مواد مخدر و کالای های ممنوعه قاچاق ایستادگی و مبارزه می کنند.
سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی با تقدیم 842 شهید در کنار بیش از 10 هزار شهید استان ادای دین و انجام وظیفه کرده است،یادآور شد: نیروی انتظامی کشور با تقدیم بیش از 13 هزار شهید و 20 هزار جانباز آماده جانفشانی بوده و در برابر اشرار، سارقان، اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ایستادگی و مبارزه می کند.
انتهای پیام/
توطئه جدید دشمن علیه نظام حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار