خبر/

بیش از یکهزار قرص متادون در مراغه کشف شد

1401/10/12 - 17:19 - کد خبر: 84530 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری یک فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر، گفت: یکهزار و ۲۰ عدد انواع قرص مخدر و شربت نیم‌لیتری متادون از این متهم کشف و ضبط شد.

به گزارش نصر، سرهنگ «توحید فارسی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: ماموران یگان امداد، این فروشنده حرفه‌ای مواد مخدر را با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی شناسایی کرده بودند و بازرسی از مغازه وی نیز پس از هماهنگی مراجع قضائی انجام شد.
وی اعلام کرد: ماموران در بازرسی از مغازه این مواد فروش تعداد ۱۸۰ عدد قرص ب۲، ۵۷۵ عدد قرص متادون، ۲۵۰ عدد قرص ترامادول، ۱۵ عدد قرص جنسی و ۶ بطری کوچک شربت متادون که در مجموع نیم لیتر بود را کشف و ضبط کردند.
سرهنگ «فارسی» با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.
گفته می‌شود که متادون طی جنگ دوم جهانی در آلمان ساخته شد و اولین‌بار برای تسکین درد به کار رفت؛ متادون در صورت استفاده خودسرانه جایگزین مواد مخدر می‌شود اما پزشکان از آن برای ترک تدریجی اعتیاد نیز بهره می‌گیرند.
انتهای پیام/
بیش از یکهزار قرص متادون در مراغه کشف شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار