رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تنها راه برون رفت از مشکلات استفاده از توان داخلی است

1401/10/11 - 12:59 - کد خبر: 84444 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تجربه نشان داده است تنها راه برون رفت از مشکلات و حرکت در مسیر شکوفایی دانشگاه و دانشکده ها، خودکفایی و اتکا به توانمندی های داخلی است.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی‌پور، یکشنبه، 11 دیماه، در دیدار با اعضای هیئت علمی دانشکده علوم نوین پزشکی اظهار کرد: در مسیر پیشرفت های علمی و رفع موانع، بهترین راه ممکن، همراهی اساتید دانشکده‌ها با مسئولین دانشگاه از طریق ارائه راهکارها و ایده های نو است.
وی ادامه داد: با نمایندگان و مسئولین کشوری رایزنی هایی صورت گرفته  و گام های مثبتی در جهت رفع مشکلات رفاهی و بحث مسکن اساتید برداشته شده است که نتایج آن به سمع و نظر عزیزان خواهد رسید.
وی افزود: در بحث ایجاد زیرساخت‌های لازم، اقدامات موثری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است اما پویایی و حرکت رو به جلو و محرک لوکوموتیو دانشکده، برعهده اساتید هیئت علمی که مهره های اصلی و ستون های یک دانشگاه هستند، است و انتظار می رود اساتید با تلاش مضاعف در این عرصه پیگیر اقدامات موثر باشند.
نقی پور در رابطه با ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و افزایش درآمد اساتید دانشکده گفت: ما از طرح و ایده ای که از طریق مسیرهای قانونی منجر به افزایش درآمد حقوق اساتید شود استقبال می کنیم و همه ظرفیت های دانشگاه را به کار می گیریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: برای ایجاد امنیت شغلی دانشجویان یکی از راهکارها حمایت از دانشجویانی است که پروژه های درآمد زا دارند و این مساله باید در اولویت دانشکده باشد.
انتهای پیام/
تنها راه برون رفت از مشکلات استفاده از توان داخلی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار