برگی مطرح کرد:

شهردار پاسخگو باشد؛ یک فرد چقدر می تواند در شهرداری نفوذ داشته باشد؟ 

1401/10/11 - 13:06 - کد خبر: 84442 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: اگر ما به این موضوع حساس نبودیم چه می شد؟ این 5 میلیارد کجا قرار بود برود؟ نقش بازرس در پروژه ها کجاست؟ چه کسی در این رابطه قرار است پاسخگو باشد؟

به گزارش نصر، صد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تبریز صبح امروز با تذکر رئیس شورا به شهرداری پایان یافت. 
"رسول برگی" در پایان جلسه امروز خطاب به نماینده شهردار، گفت: 9 مهر به آقای شهردار نامه ای درباره میدان شهید بهشتی نوشته، صورت وضعیت خواسته و 11 سوال مطرح کرده ایم، احساس می‌کنیم در این مورد در حق شهرداری اجحاف صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان؛ قالب بندی ها، رنگ آمیزی، خاک برداری و دیگر موارد را در این پروژه کاهش دادند و 5 میلیارد تومان از حق و حقوق شهرداری برگشت!
برگی تصریح کرد: سوال اولم این است که اگر ما به این موضوع حساس نبودیم چه می شد؟ این 5 میلیارد کجا قرار بود برود؟ نقش بازرس در پروژه ها کجاست؟ چه کسی در این رابطه قرار است پاسخگو باشد؟
وی در ادامه افزود: بعضی مطالب را مطرح کردیم اما تاکنون هیچ کدام انجام نشده است، طبق نشریه 101 میزان مقاومت سنگ تعریف شده است، سنگ هایی که به آزمایش برده اید جوابگو نبوده و باز از آن ها استفاده شده است؛ اضافه بها در عملیات حفاری شمع ها را تمامی کارشناسان تایید می‌کنند.
وی در پایان خطاب به نهاد های نظارتی گفت: خواهش می‌کنم نهاد های نظارتی وارد شوند، سه ماه است که در این رابطه نتیجه ای نگرفتیم، یا ما را قانع کنند و یا با فرد خاطی برخورد کنند، یک فرد چقدر در شهرداری نفوذ دارد که می‌تواند در شهرداری هر نوع که می‌خواهد جولان می دهد، نفوذ یک فرد در شهرداری به قدری است که تبدیل به شتر عایشه شده است، فایل‌های صوتی فرد مذکور را به شخص شهردار ارسال کردم. 
وی تاکید کرد: اگر گفته‌هایمان اشتباه باشد عذرخواهی خواهم کرد ولی اگر درست باشد باید برخورد شدید انجام گیرد.
انتهای پیام/ 
شهردار پاسخگو باشد؛ یک فرد چقدر می تواند در شهرداری نفوذ داشته باشد؟  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناشناس   سال پیش  

یعنی ایشون نمیدنند این پولها یکجا جمع شده و به کشور مفصد یعنی کانادا میره ؟
پژوهشیار