عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

پیشنهاد مدیر امور روستاهای الحاقی در تبریز / حمام نوبر تا عید نوروز راه اندازی می شود 

1401/10/11 - 11:13 - کد خبر: 84433 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: حمام نوبر خوشبختانه تحویل گرفته شد و تلاش می‌کنیم تا عید این حمام راه اندازی شود و برنامه بهسازی نیز برای این حمام داریم. 

به گزارش نصر، صبح امروز در صد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تبریز "کاظم زعفرانچی لر" در سخنرانی میان دستور خود با اشاره به روستا های الحاقی و خدمات دهی به آن ها، گفت: روستا های الحاقی تبریز، آناخاتون، کجوار، الوار و... که شهرداری های مناطق مربوطه درگیر بوده و در حاشیه هستند، پیشنهادی که دارم این است که 6 روستای الحاقی به شهرداری واگذار شده است و 3 مورد آن ها تاکنون به شهرداری تحویل داده نشده است که این 6 مورد جمعا 40 هزار هکتار مساحت و 23 هزار نفر جمعیت دارد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات عمرانی، تنظیف و... متناسب با آن جمعیت و متناسب با وظایف قانونی ما نیست، نیاز است یک مدیر امور روستا های الحاقی وجود داشته باشد و تمام کار های مربوط به این روستا ها را احصا کند و با آن ها ارتباط داشته باشد.
وی در ادامه در رابطه با تحویل حمام نوبر به شهرداری تبریز گفت: حمام نوبر خوشبختانه تحویل گرفته شد و تلاش می‌کنیم تا عید این حمام راه اندازی شود و برنامه بهسازی نیز برای این حمام داریم.
زعفرانچی لر خبر داد: ماهنامه تبریز پژوهی از اسفند ماه در رابطه با اماکن، وقایع، شخصیت ها، محلات و آثار تولیدی در تبریز بصورت مکتوب و مالتی مدیا منتشر خواهد شد.
وی اضافه کرد: جشنواره تئاتر 17 شهریور سال آینده برگزار خواهد شد، امیدواریم برنامه بودجه ای سال 1402 در این مورد لحاظ شود.
عضو شورای شهر تبریز با اشاره به تجلیل از علمای تبریز گفت: 
از 3 عالم در روز های آینده تجلیل خواهد شد، از آیت الله آل هاشم در دهه فجر امسال، 26 اردیبهشت از مقام استاد فاطمی نیا و در تابستان سال آینده از حضرت آیت الله سید محمد حسین الهی تجلیل به عمل خواهد آمد. 
وی در پایان به همایش شمس و مولانا اشاره کرد و گفت: همایش بزرگ شمس و مولانا در قالب ملی با انجمن موسیقی و انجمن خوشنویسان تبریز و با اساتید دانشگاه ها نهاد های نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نیز هماهنگی هایی به عمل آمده است.
انتهای پیام/
پیشنهاد مدیر امور روستاهای الحاقی در تبریز / حمام نوبر تا عید نوروز راه اندازی می شود  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار