خبر/

۶۵۰ میلیارد تومان طرح‌ راهداری آذربایجان‌شرقی اجرا شد

1401/10/10 - 18:42 - کد خبر: 84411 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: امسال قرارداد طرح‌های راهداری استان به ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان اجرا و بهره برداری شده است.

به گزارش نصر، محمدرضا نقابی، روز شنبه در گفت و گویی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری قراردادهایی به ارزش دو هزار و ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های حوزه راهداری و راه روستایی استان منعقد شده است، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای سال جاری ۲۲۱ فقره قرارداد در این حوزه منعقد شده است.
رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۴۴ فقره از قراردادهای حوزه راهداری استان از طریق برگزاری مناقصه و ۷۷ فقره به روش استعلام منعقد شده است.
نقابی، با بیان اینکه این قراردادها صرفا قراردادهای امسال بوده و شامل قراردادهای مربوط به سال های قبل نمی شود، ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد جدید در این حوزه منعقد شود.
وی رسیدگی به طرح های در دست اجرا و نظارت بر آنها را از وظایف اداره پیمان و رسیدگی اعلام و یادآوری کرد: هفت شرکت مشاوره حقوقی برای نظارت بر اجرای طرح ها با این اداره همکاری می کنند و مهندسان سرناظر اداره کل هم به کار پیمانکاران و مشاوران نظارت عالی دارند.
به گزارش ایرنا، در سال جاری یک هزار و یکصد میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی به حوزه راهداری استان تخصیص یافته که شامل ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار استانی است و اعتبارات ملی و استانی حوزه راهداری استان در سال جاری نسبت به اعتبارت سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.
در سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی نیز یک هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان به حوزه راهداری استان تخصیص یافت که شامل ۴۰۰ میلیارد تومان برای حذف نقاط پرحادثه، ۶۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت راه های ارتباطی و ۳۷۰ میلیارد تومان نیز برای اصلاح و بهسازی تقاطع غیرهمسطح است.
سفر رییس جمهوری به آذربایجان شرقی در خرداد ماه امسال با تخصیص ۴۱هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای بخش های مختلف استان همراه بود.
 انتهای پیام/
۶۵۰ میلیارد تومان طرح‌ راهداری آذربایجان‌شرقی اجرا شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار