مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

منتفع اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مردم باشند

1401/10/10 - 14:39 - کد خبر: 84390 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی و هنری در زیر چتر انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا منتفع اصلی این برنامه‌ها مردم باشند، ‌اظهار کرد: در دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به تحقق عدالت فرهنگی و مردم محور بودن برنامه‌ها وجود دارد و از این رو سعی می کنیم تا زمینه را برای اجرای برنامه‌های مردم محور بیش از پیش فراهم آورد.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی، شنبه، 10 دیماه، در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، افزود: سعی خواهیم کرد تا موازی‌کاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر به همدلی و هم‌افزایی تبدیل شود و برنامه‌ریزی‌ها به منصه ظهور رسیده و عملیاتی شوند.
وی توجه به هنرمندان و اصحاب فرهنگ متعهد و مردمی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه برای فعالیت این هنرمندان موجب تعالی عرصه فرهنگ و هنر خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار عرصه فرهنگ و هنر را عرصه‌ای حساس و بسیار مهم خواند و افزود: امیدواریم با حضور آقای بلاغی در رأس مدیریت فرهنگی استان، شاهد برکات و تحولات مثبت و سازنده ای در این عرصه باشیم.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عضو اصلی و فعال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و تأکید کرد: امیدواریم همکاری با برنامه های این شورا دردوره جدید نیز با قدرت و قوت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.
انتهای پیام/
منتفع اصلی برنامه‌های فرهنگی و هنری باید مردم باشند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار