صادق ضیائیان خبر داد:

آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور

1401/10/10 - 10:36 - کد خبر: 84371 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچنین ورود سامانه بارشی و بارش برف و باران در نیمه‌غربی کشور خبر داد. 

به گزارش نصر، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی در بیشتر مناطق کشور تا روز سه‌شنبه (۱۳ دی) جوی پایدار حاکم است و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.
وی ادامه داد:  اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه (۱۴ دی) با ورود سامانه بارشی در نیمه‌غربی کشور بارش باران و برف رخ خواهد داد. 
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ دی ) صاف و همراه با غبارمحلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز  دوشنبه ( ۱۲ دی‌ )صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۰ و ۱۱ دی) بندرعباس با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرکرد با دمای ۱۱- و ۱۲- سردترین مرکز استان کشور است.
انتهای پیام/
آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت/ ورود سامانه بارشی به غرب کشور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار