رقابت‌های لیگ دسته ۳ کشور؛

موکریان مهاباد سهمیه لیگ دسته سه کشور را از دست داد

1398/09/12 - 14:24 - کد خبر: 8435 نسخه چاپی

نصر: تیم موکریان مهاباد با قرار گرفتن در رده دوازدهم گروه سوم لیگ دسته سه فوتبال کشور سهمیه خود را برای سال آینده از دست داد و به لیگ استانی سقوط کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رئیس هیات فوتبال مهاباد امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تیم موکریان این شهرستان در رقابت‌های لیگ دسته سه کشور با انجام ۱۲ بازی و کسب تنها هشت امتیاز نتوانست سهمیه خود را در این دسته حفظ کند و سال آینده باید در سطح استان رقابت کند.

سیاوش شیخ‌آقایی گفت: موکریان مهاباد در این رقابت‌ها ۹ باخت، یک تساوی و دو برد را به دست آورد و با دریافت ۳۷ گل و تفاضل منفی ۲۵ یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ دسته سه کشور لقب گرفت.

وی ادامه داد: از این گروه تیم‌های شهاب زنجان، سرخپوشان تبریز، کشاورز بوکان، طلایه‌داران قزوین، مهر اردبیل و شاهین کوثر اردبیل نیز به همراه تیم موکریان به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

وی  با بیان اینکه از این گروه سه تیم به لیگ دسته دوم کشور صعود کردند، افزود: عقاب تهران، محتشم تبریز و مقاومت آستارا به ترتیب با کسب جایگاه اول، دوم و سوم به لیگ دسته دوم کشور صعود کردند.

موکریان مهاباد در گروه سوم لیگ دسته سه کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید اورکی اسلامشهر، کشاورز بوکان، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد معان و مقاومت آستارا هم‌گروه‌ بود.

لیگ دسته سه فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در دو مرحله برگزار می‌شود. 

آذربایجان‌غربی در این مرحله دارای چهار نماینده شامل تیم‌های موکریان مهاباد، سلدوز نقده، کشاورز بوکان و کاویان نقده بود.

سال گذشته نیز تیم فوتبال موکریان مهاباد در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سه کشور با قرار گرفتن در جایگاه دهم از راه‌یابی به لیگ دسته دوم کشور بازمانده بود.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر دو نماینده در لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی و یک تیم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور دارد.

 انتهای پیام/

موکریان مهاباد سهمیه لیگ دسته سه کشور را از دست داد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار