برگزاری همایش پیاده روی پس از سالها وقفه در تبریز

1401/10/09 - 14:38 - کد خبر: 84346 نسخه چاپی

نصر: همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه در تفرجگاه ائل گلی با حضور خانواده های ورزش دوست تبریزی برگزار شد.

به گزارش نصر، صبح روز جمعه تفرجگاه ائل گلی تبریز میزبان نخستین همایش پیاده روی خانوادگی پس از سالها وقفه به دلیل بیماری کرونا بود. این همایش که شاید نشانی از همایش های قبلی تبریز که با حضور هزاران نفری خانواده های تبریزی برگزار می شد، نداشت اما شروعی دوباره بر فعالیت ورزش همگانی در این شهر به حساب می آید. در همین زمینه مهدی نوایی، مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز در حاشیه برگزاری این همایش گفت: بعد از شیوع بیماری کرونا و وقفه چندین سال بر اثر این بیماری اولین رویداد ورزش همگانی با عنوان همایش پیاده روی خانوادگی صبح روز جمعه در ائل گلی تبریز برگزار شد.
وی در ادامه افزود: این همایش با همکاری شهرداری تبریز برگزار شد که هدف از برگزاری آن موضوعات پساکرونایی می باشد و امیدوار هستیم با وجود چنین برنامه هایی در بین خانواده ها ورزش همگانی رواج یابد.
مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز با بیان اینکه امیدوارم ورزش در سبد خانواده مردم قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با شروع چنین برنامه هایی توسعه ورزش همگانی در تبریز پیشرفت خواهد کرد و با همکاری ارگان های مختلف برنامه های مختلفی در این خصوص تدوین خواهد شد تا دوباره سلامتی مردم در این ایام مورد توجه قرار گیرد. همچنین از تمام کسانی که در این عرصه زحمت می کشند باید از آنها تقدیر کنیم.
انتهای پیام/
برگزاری همایش پیاده روی پس از سالها وقفه در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار