گفت و گوی اختصاصی با گروگان گرفته شدگان تبریزی/

گفتگو با گروگان های مخوف ترین گروگانگیری تبریز / عروس: پلیس نبود قتل عام می شد

1401/10/09 - 13:02 - کد خبر: 84342 نسخه چاپی

نصر: مادر گروگانگیر (محمد) با تشکر صمیمانه از پلیس گفت: محمد همیشه چاقو و قمه داشت و با آن، همه را زخمی می کرد؛ اما دو هفته پیش اسلحه کلت کمری تهیه کرد و مدام با آن همه را تهدید می کرد؛ تا اینکه بامداد روز گذشته در را قفل کرد و به روی همه ما اسلحه کشید. می گفت همه شما را خواهم کشت....

به گزارش نصر، بامداد دوشنبه (5 دی ماه سال جاری)، مرد ۳۳ ساله ای تمام اعضای خانواده خود، پدر و مادر و همسر و پسر 4 ساله اش، را به گروگان گرفته بود که در نهایت بعد از تلاش ۶ ساعته پلیس تمام گروگان ها در سلامت کامل آزاد شدند.
به منظور اطلاع از انگیزه مرد جوان در گروگان گرفتن اعضای خانواده خود به محل حادثه مراجعه و با مادر و همسر مرد گروگانگیر مصاحبه ای انجام دادیم: 
مادر مرد گروگانگیر به رکنا گفت: پسرم ، محمد تا وقتی که ۱۶ ساله بود فرزند بسیار خوبی بود؛ اما وقتی ۱۶ ساله شد با دوستان ناباب افتاد و اول به سمت سیگار رفت و بعد از مدت کوتاهی به مصرف حشیش و بعد مصرف شیشه روی آورد. آغاز اعتیاد محمد شد نقطه پایان تمام خوشی های من و پدرش در زندگی. هر روز و هر شبمان با استرس و ترس می گذشت، ترس از این که محمد باز با یکی از همسایه ها و آشناها درگیری پیدا می کند، ترس از اینکه محمد با چاقو بدن یکی را می درد و...
محمد مدام کتکم می زند
علاوه بر این موارد، محمد چندین و چندین بار مرا که مادرش هستم و کل جوانی ام را به پایش گذاشتم کتک زده است، از دست کتک کاری های محمد یک جای سالم در بدنم وجود ندارد؛ حتی یک بار زد پاهایم را نیز شکست.
همچنین 2 سال پیش سر دامادم و نیز سر پدرش را با قمه زخمی کرده بود که بر سر این مسئله به زندان افتاده بود که همین یک ماه قبل آزاد شد.

جزئیات روز حادثه
همیشه چاقو و قمه داشت و با آن، همه را زخمی می کرد؛ اما دو هفته پیش اسلحه کلت کمری تهیه کرد و مدام با آن همه را تهدید می کرد؛ تا اینکه بامداد روز دوشنبه در را قفل کرد و به روی همه ما اسلحه کشید. می گفت همه شما را خواهم کشت. 
رفتم و پنهانی با پلیس تماس گرفتم، پلیس ها هم سریع خودشان را رساندند و سعی در آرام کردن محمد داشتند، اما محمد نه تنها آرام نمی شد بلکه به سمت پلیس ها شلیک هم کرد که خوشبختانه به هیچ کدام اصابت نکرد.
پلیس ها بعد از تلاش ۶ ساعته، بالاخره توانستند ما را از دست محمد نجات دهند. خدا می داند اگر پلیس ها نبودند محمد همه را قتل عام می کرد چرا که در این کارش مصمم بود اما تلاش پلیس مانع از انجام این کار شد که واقعا از صمیم قلبمان از پلیس تشکر و قدردانی می کنیم. الان محمد در اختیار پلیس قرار دارد.
همسر محمد نیز در گفت و گو با خبرنگار حوادث رکنا در تبریز با بیان اینکه 5 سال قبل ازدواج کردیم و حاصل این ازدواج یک پسر 4 ساله است، گفت: از وقتی با محمد ازدواج کردم روز خوش نداشتم او مدام مرا اذیت می کرد و کتک می زد، چندین بار نیز سر و بدنم را با چاقو زخمی کرده است. او حتی به فرزند خودش نیز رحم نمی کند؛ وقتی پسرش ۸ ماهه بود سرش را به در و دیوار کوبیده بود. 
روز حادثه هم اسلحه را به سرم گرفته بود و فقط می گفت تو را خواهم کشت، که اقدام به موقع پلیس جانم را نجات داد که از صمیم قلبم از پلیس تشکر می کنیم.

فاطمه قلی پور
انتهای پیام/
گفتگو با گروگان های مخوف ترین گروگانگیری تبریز / عروس: پلیس نبود قتل عام می شد پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار