گروه صنعتی فولاد غرب

1401/10/08 - 11:47 - کد خبر: 84314 نسخه چاپی

نصر: ساختارهای ساندویچ پانل های استیل به طور کلی از دو ورق استیل ضد زنگ تشکیل شده است که توسط یک هسته مرکزی (پلی اورتان) به یکدیگر متصل شده اند. 

به گزارش نصر، به دلیل وزن سبک، پتانسیل جذب انرژی بالا، استحکام مثال زدنی، شستشوی آسان، سختی زیاد، مقاومت در برابر سایش مناسب برای کاربری های دارو سازی، بهداشتی، غذایی، مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و نظامی است.
از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خاصیت غیر مغناطیسی و مقاومت در شرایط اکسیداسیون اشاره کرد که آن را به یک گزینه ایده آل برای کاربری های هایجنیک و استراتژیک بدل می کند.
شرکت فولاد غرب موفق شده است ساندویچ پانل استیل را برای اولین بار در کشور به روش کانتینیوس(پیوسته) و با استفاده از به روز ترین ماشین آلات ساخت و بسته بندی تولید کند.
این محصول هم اکنون در پروفایل دیواری سردخانه ای و در ضخامت های متنوع قابل سفارش گذاری است.ساندویچ پانل های مومود در بازار تماما با تکنولوژی های قدیمی ساخته می شوند و این ضعف درتکنولوژی منجر به کاهش به خصوص کیفیت نهایی پانل و از دست رفتن برخی از ویژگی های انحصاری این محصول می شد‌‌‌.
ما به همت نخبه های داخلی و بهره مندی از پیشرفته ترین خط تولید ساندویچ پانل پیوسته کشور توانستیم پانل استیل رو با حفظ تمام ویژگی های آن تولید کنیم و به صنعتگران این اطمینان را بدهیم که ساندویچ پانل استیل در کلاس جهانی به دستشان میرسانیم‌.
این محصول در ساخت انواع سوله های بهداشتی با کاربری *صنایع استراتژیکی از قبیل صنایع غذایی، بهداشتی، بیولوژیکی، کشتارگاهی و شیمایی* قابل استفاده می باشد.
ساندویچ پانل های استیل تولیدی این شرکت علاوه بر مقاومت در برابر انواع آلودگی با منشا های انسانی، محیطی و حیوانی در *برابر آلودگی های با منشا مغناطیسی* نیز مقاوم بوده و می تواند محیط داخلی امنی را برای کاربران در مقاصد تحقیقاتی به ارمغان بیاورد‌.
ساندویچ پانل های موجود در بازار تماما با تکنولوژی های قدیمی ساخته می شوند و این ضعف درتکنولوژی منجر به کاهش به خصوص کیفیت نهایی پانل و از دست رفتن برخی از ویژگی های انحصاری این محصول می شد‌‌‌.
فولاد غرب به همت نخبه های داخلی و بهره مندی از پیشرفته ترین خط تولید ساندویچ پانل پیوسته کشور توانسته پانل استیل رو با حفظ تمام ویژگی های آن تولید کرده و به صنعتگران این اطمینان را بدهد که ساندویچ پانل استیل را در *کلاس جهانی* در اختیارشان قرار میگیرید.

  آدرس:
جاده تبریز-آذرشهر، بالاتر از پمپ گاز سردرود، ساختمان فولاد غرب
تلفن دفتر فروش:
☎️04134242025
🌐https://fooladgharb.com

@foolad.gharb
گروه صنعتی فولاد غرب نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار