تیم ملی ایران؛

پایان کار تیم ملی و ویلموتس، منتظر یک خبر فسخ و یک خبر وصل باشید

1398/09/12 - 13:01 - کد خبر: 8416 نسخه چاپی

نصر: مهدی تاج برای فسخ با ویلموتس به ایران برنگشت و سایت‌های بلژیکی نیز با اشاره به این موضوع، از پایان کار مرد بلژیکی در تیم ملی گفته‌اند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مسئولان فدراسیون فوتبال در چند ماه اخیر یا اصلا صحبت نمی‌کنند یا اگر اینکار را انجام دهند در کمال احتیاط واژه‌ها را کنار هم قرار می‌دهند تا مبادا صحبت حاشیه‌داری انجام دهند.

اما صحبت‌های امروز هدایت ممبینی درباره تیم ملی نشان داد که باید در همین ساعات پیش رو منتظر خبر مهمی باشیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره رفتن ویلموتس و روی کار آمدن برانکو اظهار داشت: خبر صد در صد را باید بگذاریم وقتی قطعی شود.

کار به مرحله نهایی رسیده و عملکرد ایشان رضایت بخش نبوده است. چند سالی که با آقای کی‌روش بودیم روندی وجود داشت اما بعد از او مدیریت کردن سخت است او کاری و سخت‌گیر بود و فوتبال ما و کشورهای همسایه را شناخته بود در ۲۴ ساعتی که در اردو بود پنج، ۶ ساعت بیشتر خواب نداشت و مربی منحصربه فردی بود.

ویلموتس از نظر کیفی و نتیجه‌گیری موفق نبود و نبود او تصمیم خوبی است و مسائل مالی را هم بهتر است من نگویم. برانکو هم یکی از گزینه‌های ما است و با توجه به شناختی که از فوتبال ما دارد او شانس حضور به عنوان سرمربی تیم ملی ایران را دارد.

همانطور که پیش تر در گزارشی گفته بودیم، تغییرات زیاد و حوادث فراوانی در پیش است، حالا در آستانه رسمی شدن همان اخبار هستیم. یکی دو سایت بلژیکی هم به پایان کار ویلموتس با تیم ملی اشاره کرده‌اند.

ساکِر اَدیکت گفته که "حالا زمان جدایی ایران و ویلموتس از راه رسیده است." سایت فوتبال کرانت نیز گفته که همه چیز تمام شده است و طرفین برای فسخ قرارداد به توافق رسیده‌اند."

مهدی تاج هم دیروز مراسم برترین‌های سال آسیا را به مقصد ایران ترک نکرد و به بلژیک یا کشوری رفت که ویلموتس و وکلایش در آن حضور دارند. رییس فدراسیون فوتبال رفت تا مذاکرات نهایی را برای فسخ قرارداد انجام دهد و پس از آن خود را برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ آماده کند. برانکو جدی‌ترین گزینه تیم ملی است.

توافقات اولیه و مهم انجام شده و فقط مذاکره بر سر جزییات و همچنین بستن قرارداد مانده است.

به نظر می‌رسد که تا آخر هفته تکلیف تیم ملی فوتبال ایران به صورت کامل مشخص خواهد شد. ویلموتس بعد از حدود ۶ ماه به پایان همکاری خود با تیم ملی رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد برانکو بعد از حدود ۱۳ سال بار دیگر هدایت تیم ملی ایران را بر عهده می‌گیرد.

انتهای پیام/

پایان کار تیم ملی و ویلموتس، منتظر یک خبر فسخ و یک خبر وصل باشید خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار