خبر/

صحبت‌های جنجالی ایلان ماسک در خصوص ورشکستگی توییتر

1401/10/04 - 22:05 - کد خبر: 84120 نسخه چاپی

نصر: ایلان ماسک در توییتی می‌گوید که توییتر دیگر با سرعت در سراشیبی سقوط قرار نگرفته، اما هنوز باید کارهای زیادی انجام شود.

به گزارش نصر، ایلان ماسک در بحث پیداکردن جانشین خود برای صندلی مدیرعاملی توییتر مدعی بود چالش اصلی یافتن فردی است که بتواند این شرکت را زنده نگه دارد. او حالا می‌گوید توییتر از حرکت سریع به‌سمت ورشکستگی خارج شده است، اما هنوز باید کارهای بسیار زیادی صورت بگیرد تا این شرکت به وضع مناسب برسد.
مالک ثروتمند توییتر اخیراً در پادکست All In اعلام کرده است که مخارج توییتر را تحت کنترل درآورده و این شرکت دیگر در سراشیبی ورشکستگی به‌سر نمی‌برد. او همچنین در توییتی در پاسخ به کاربری که سخنانش در این پادکست را نقل‌قول کرده بود، نوشت: «وضعیت توییتر هنوز مطمئن نشده، بلکه صرفاً با سرعت به‌سمت ورشکستگی پیش نمی‌رود. هنوز کارهای زیادی باید انجام شود.»
او در قسمت جدید این پادکست اذعان کرده است که از زمان ورود به توییتر، این شرکت بالا و پایین‌های زیادی داشته، اما در مجموع به‌نظر می‌رسد که اوضاع در مسیری درست درحال پیشروی است. او همچنین قول داده که در آینده «گاف‌های کمتری» بدهد. ماسک می‌گوید: «نرخ خطای من و مدیرعامل بودنم به‌مرور زمان کمتر خواهد شد، اما در آغاز اشتباهات بیشتری می‌کنم، چون من تازه کارم را اینجا شروع کرده‌ام.»

عملکرد توییتر از نظر ایلان ماسک قابل‌قبول بوده است
مالک توییتر می‌گوید اگر سطح پیشرفت‌هایی را که این شرکت در زمینه کاهش مخارج و عرضه محصولات جدید داشته است، در نظر بگیریم، شرایط رضایت‌بخش است؛ چرا که در فاز جدید توییتر کارهای زیادی انجام شده. ماسک در گذشته از منتقدان کُندی پیشرفت پروژه‌ها در توییتر بود.
بااین‌حال، منتقدان تغییرات توییتر باور دارند که بسیاری از این اقدامات شتاب‌زده بوده و مستلزم بررسی‌های دقیق‌تر و موشکافانه‌تر بوده است. از سوی دیگر، ماسک مدیریت تسلا و اسپیس ایکس را هم بر عهده دارد و خیلی از سرمایه‌گذاران تسلا معتقدند که او به‌خاطر تمرکز بیش از حد بر توییتر دیگر فرصت رسیدگی به امور تسلا را ندارد و این اتفاق می‌تواند به این شرکت خودروسازی آسیب وارد کند.
انتهای پیام/
صحبت‌های جنجالی ایلان ماسک در خصوص ورشکستگی توییتر خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار