هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال|

تقابل حساس نمایندگان بوشهر با تیم‌های تبریزی

1398/09/12 - 12:36 - کد خبر: 8409 نسخه چاپی

نصر: پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف ماشین سازی و تراکتور تبریز می‌روند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در شهرهای جم و تبریز به مصاف حریفان خود می‌روند.

نمایندگان فوتبال استان بوشهر که در هفته گذشته اولین دربی فوتبال استان در تاریخ لیگ برتر را برگزار کردند در هفته سیزدهم پارس جنوبی در شهر جم میزبان ماشین سازی تبریز است و شاهین شهرداری بوشهر در تبریز مهمان تراکتور خواهد بود.

پارس جنوبی این روزها مشکلات مالی‌اش افزایش یافته و شرایط تیمی این باشگاه مناسب نیست و در بحران قرار دارد.

پیروزی برابر ماشین سازی می‌تواند حداقل شرایط این نماینده استان در جدول لیگ برتر را بهبود ببخشد هر چند تیم ماشین سازی تبریز نیز با هدایت رسول خطیبی بسیار جنگنده بازی می‌کند.

جمی‌ها با ۹ امتیاز تیم ۱۴ جدول لیگ برتر هستند و به این پیروزی خانگی نیاز اساسی دارند. تیم ماشین سازی تبریز نیز با ۱۵ امتیاز تیم ۹ جدول است و برای اینکه خود را در میانه جدول رقابت‌ها نگه دارد نیاز به گرفتن حداقل امتیازها از این مسابقه را دارد.

شاهین شهرداری بوشهر دیگر نماینده فوتبال استان نیز در تبریز کار دشواری با تراکتور دارد.

شاهینی‌ها با  چهار امتیاز تیم قعرنشین لیگ برتر هستند و تراکتور با ۱۷ امتیاز و دو بازی کمتر تیم هشتم این جدول است.

آنچه مشخص است هر چهار تیم به دنبال پیروزی هستند و همین موضوع این دو مسابقه را جذاب خواهد کرد، باید دید در پایان این هفته شاگردان میشو کریستوویچ یا مصطفی دنیزلی، فراز کمالوند یا رسول خطیبی موفق به پیروزی می‌شوند.

تاکتیک سرمربی‌های هر چهار تیم می‌تواند نقش مهمی در کسب امتیاز در این دو مسابقه داشته باشد.

سید وحید کاظمی با همراهی حسین ظهیری و براتعلی مولوی با نظارت رسول فروغی دیدار پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز را قضاوت می‌کند و سید رضا مهدوی با همراهی امیررضا آشورماهانی و هیوا بهمنی با نظارت حسین نجاتی نیز دیدار تراکتور تبریز و شاهین شهرداری بوشهر را قضاوت می‌کند.

پارس جنوبی فردا ۱۳ آذرماه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر جم میزبان ماشین سازی است و تراکتور تبریز نیز پنج شنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان شاهین شهرداری بوشهر است.

انتهای پیام/

تقابل حساس نمایندگان بوشهر با تیم‌های تبریزی خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار