خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل مس کرمان؛

می‌خواهیم فوتبال سریع و تک ضرب بازی کنیم/ هیچ بازیکنی برای من غیر قابل جایگزین نیست

1401/10/03 - 16:44 - کد خبر: 84016 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم فوتبال سریع و تک ضرب بازی کنیم، ولی مجبور هستیم سَبک بازی‌مان را نسبت به کیفیت چمن‌ تغییر دهیم.

به گزارش نصر، «پاکو خمز» در نشست خبری قبل بازی مقابل مس کرمان، اظهار داشت: ما در طول هفته به خوبی تمرین کرده و آماده بازی فردا هستیم. بازیکنان سعی می‌کنند خودشان را با ذهنیت ما وفق دهند. چند بازیکن مصدوم داریم که برای بازی فردا آماده نیستند. امروز نیز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تمرین کرده‌ایم و آماده بازی با مس هستیم.
خمز ادامه داد: ما به تمامی حریفان احترام می‌گذاریم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. قطعا تیم مس کرمان برای پیروزی بازی خواهد کرد و ما باید تمام تلاش‌مان را انجام داده و بازی خودمان را انجام دهیم. مس در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و ما محکم بازی خواهیم کرد.
وی در خصوص مصدومان تیمش، توضیح داد: ریکاردو آلوز و کاوه رضایی مصدوم هستند؛ اما هیچ بازیکنی برای من غیر قابل جایگزین نیست. بازیکنان باید احساس کنند مهم هستند، ولی اگر حس کنند غیر قابل جایگزین هستند، آن موقع نمی‌توان کاری کرد.
سرمربی تراکتور در رابطه با تفکرات تاکتیکی‌اش، بیان کرد: دلیل اصلی اینکه نمی‌توان در فوتبال ایران «تیکی تاکا» بازی کرد، کیفیت چمن ورزشگاه‌هاست. شرایط اصلی برای انجام بازی تک ضرب، چمن باکیفیت است تا توپ سریع به گردش دربیاید. من صرفا مربی نتیجه‌گرا نیستم و تلاش می‌کنیم تا تراکتور فوتبال خوبی به نمایش بگذارد.
وی افزود: می‌خواهیم فوتبال سریع و تک ضرب بازی کنیم، ولی مجبور هستیم سَبک بازی‌مان را نسبت به کیفیت چمن‌ تغییر دهیم. مثلاً چمن در بازی قبلی خشک و بلند بود و نمی‌توانستیم برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم.
خمز در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور به تغییرات نیاز دارد؟ توضیح داد: اگر من فکر کنم که نیاز به تغییرات داریم، این موضوع باید در داخل باشگاه بماند و نمی‌توانم در کنفرانس خبری به این موضوع اشاره کنم.
وی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام(ره)، گفت: ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا کیفیت چمن این ورزشگاه افزایش یابد و بازی کردن در آن به نفع تیم باشد. 
خمز در خصوص قرعه‌ کشی جام حذفی، تأکید کرد: اگر می‌خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم، فرقی ندارد در چه مرحله‌ای با تیم‌های بزرگ بازی می‌کنیم، ما به این قرعه احترام می‌گذاریم و آن را به فال نیک می‌گیریم.
انتهای پیام/
می‌خواهیم فوتبال سریع و تک ضرب بازی کنیم/ هیچ بازیکنی برای من غیر قابل جایگزین نیست نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار