نماینده استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد:

مجلس دهم فاقد هویت بود/ روز قانون اساسی را برای حضور انتخاب کردم

1398/09/12 - 11:59 - کد خبر: 8401 نسخه چاپی

نصر: داوطلب مجلس یازدهم شورای اسلامی، گفت: مجلس دهم فاقد هویت بود، روز قانون اساسی را برای حضور انتخاب کردم.

به گزارش نصر، در سومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، «محمد حسین فرهنگی» نماینده سه دوره اخیر استان در مجلس بار دیگر حضور یافت.

فرهنگی در پاسخ به دلیل حضور مجدد خود در این دوره، گفت: معتقدم که مردم باید تجربه، تاثیرگذاری و خصوصیات شخصی  نمایندگان را بررسی و تصمیم خود را نهایی کنند، بر همین اساس بار دیگر آمدم و معتقدم که مردم تصمیم درستی خواهند گرفت.

فرهنگی در ادامه به روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: امروز روز قانون اساسی است و من امروز را برای حضور انتخاب کردم چرا که این روز، روز میثاق ملی مردم است.

وی با بیان اینکه در دوره یازدهم باید اهداف به جامانده ملی و استانی محقق شود، ادامه داد: برخی از مسائل ملی، پوشش حمایت های ملی از اقشار فرودست و نواقص موجود در مسائل اجتماعی آن ها مواردی است که باید در این دوره رفع شوند و تلاش ما در تحقق آن ها خواهد بود.

فرهنگی در این راستا افزود: همچنین از دیگر برنامه هایی که در دوره یازدهم باید پیگیری شود، توسعه آموزش و پرورش، صنعت و معدن، کشاورزی، ارتقا شاخص های توسعه، توسعه خط ریلی استان و تکمیل آزاد راه تبریز-بازرگان است.

نماینده استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در خصوص نقاط ضعف مجلس دهم گفت: مجلس دهم فاقد هویت است و مدیریت لازم در آن اتفاق نیافتاد، چراکه ریاست مجلس تنها به بقا خود فکر کرد و مسائل کلان کشور به اولویت های بعدی ماند.

فرهنگی در پاسخ به ارزیابی عملکرد خود در دوره اخیر، گفت: با توجه به شرایط کلی مجلس، سعی داشتیم به تمام موارد و موضوعات مجلس ورود پیدا کنیم، تمامی موافقت ها و مخالفت ها در این دوره تاثیر گذار بود، البته در زمان تبلیغات تمام جریان های اتفاق افتاده در مجلس را با مردم در میان خواهم گذاشت.

انتهای پیام/

مجلس دهم فاقد هویت بود/ روز قانون اساسی را برای حضور انتخاب کردم نویده رئوف فرد


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار