پیش بازی تراکتور –شاهین شهرداری بوشهر/

تقابل تراکتور زخمی مقابل شاهین با انگیزه

1398/09/12 - 11:50 - کد خبر: 8399 نسخه چاپی

نصر: تقابل تراکتور با شهرداری بوشهر بعد از دو هفته دور بودن تراکتور از لیگ برای این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش نصر، تیم فوتبال تراکتور از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم قعرنشین لیگ شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود که این دیدار بعد از دو هفته دور بودن تراکتور از لیگ برای این تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به لغو دو دیدار قبلی تراکتور مقابل تیم‌های شهر خودرو و پیکان تهران بازی این هفته برای سرخ‌های تبریز می‌تواند در ادامه لیگ تأثیرگذار باشد چراکه تراکتوری‌ها نسبت به تیم‌های دیگر هم استراحت بیشتری کرده‌اند و هم فرصت زیادی برای تمرین داشته‌اند.

تیم تراکتور از ده بازی قبلی خود پنج برد، دو مساوی و سه باخت با 17 امتیاز و دو بازی کمتر در جایگاه هشتم جدول قرارگرفته است که در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر بدون برد و با چهار مساوی و هشت باخت با چهار امتیاز در جایگاه شانزدهم و انتهایی جدول قرارگرفته است.

سه باخت تلخ هفته‌های گذشته مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان شرایط را برای شاگردان دنیزلی سخت کرده و فاصله این تیم را از صدر جدول بیشتر کرده است که این موضوع باعث ایجاد حساسیت بالا در بازی‌های پیش رو برای تیم پرشورها شده است.

قول قهرمانی دنیزلی بعد از باخت های اخیر و نمایش نه‌چندان خوب تراکتور مقابل نود ارومیه در رقابت جام حذفی که در ضربات پنالتی موفق به شکست این تیم و صعود به مرحله بعدی شد با تناقض همراه است.

تیم شهرداری بوشهر با توجه به جایگاهش در جدول رده‌بندی نیاز اساسی برای کسب امتیاز مقابل تراکتور خواهد داشت و سابقه نشان داده است تیم‌های قعرنشین مقابل تیم‌های بالای جدول نمایش بسیار خوبی رادارند و دست‌کم گرفتن تراکتوری‌ها می‌تواند به ضرر این تیم در پایان بازی تمام شود.

دیدار تیم‌های تراکتور و شاهین شهرداری بوشهر پنجشنبه (14 آذر ماه) از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تقابل تراکتور زخمی مقابل شاهین با انگیزه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار