بالاخره شهرداری دست به کار شد:

تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه تمام 

1401/10/01 - 10:39 - کد خبر: 83880 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه 5 از اقدام قاطع برای تعیین تکلیف و خلع ید طرف های بدعهد از پروژه های مشارکتی در شرق تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سیاوش فتح اللهی اظهار داشت: در راستای تسریع در تعیین تکلیف پروژه های سرمایه گذاری مشارکتی، آخرین وضعیت پروژه های مشارکتی احصاء و اقدامات قانونی در این خصوص آغاز شد.
وی گفت: به دنبال شناسایی پروژه های مشارکتی نیمه تمام، ضمن هماهنگی با سازمان سرمایه گذاری، اخطارهای لازم برای تعیین تکلیف موارد یاد شده صادر و با حکم قضایی نسبت به خلع ید اقدام خواهد شد.
فتح اللهی همچنین خاطرنشان کرد: در نخستین گام از این اقدامات نیز پروژه مشارکتی "گل شرق" به وسعت حدود 24 هزار متر مربع در محدوده میدان شهید فهمیده به سمت اتوبان پاسداران با حکم قضایی خلع ید و مجددا به مالکیت شهرداری بازگشت.
به گفته وی، اخطار مشابه برای پروژه مشارکتی "سون استار" به وسعت 10 هزار و 800 متر مربع واقع در میدان شهید فهمیده نیز صادر شده و در صورت عدم تعیین تکلیف از سوی طرف مشارکت کننده، اقدامات قانونی در این خصوص انجام خواهد شد.
فتح اللهی همچنین از صدور رای نهایی ابطال قرارداد پروژه مشارکتی مجتمع ورزشی جنب لاله پارک خبر داد و گفت: این مجموعه نیز به وسعت حدود 4 هزار متر مربع دارای احداثی مازاد و اقدامات خلاف قرارداد بوده و در آستانه اقدامات قانونی برای خلع ید از مشارکت کننده قرار دارد.
شهردار منطقه 5 با اعلام حمایت از سرمایه گذاران برای اجرای پروژه های مشارکتی در سطح حوزه خاطرنشان کرد: در عین حال نمی توان به بهانه حمایت از سرمایه گذاری، نسبت به معطل ماندن پروژه ها و تضییع سرمایه های عمومی بی توجه بود.
یادآور می شود هم اکنون 9 پروژه مشارکتی در حوزه شهرداری منطقه 5 وجود دارد که برخی از آنها فعال بوده و اخطارهای لازم برای تعیین تکلیف مجموعه های نیمه تمام آغاز شده است.
انتهای پیام/
تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه تمام  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار