مدیرکل ورزش و جوانان استان:

ورزشکاران آذربایجان‌شرقی امسال ۷۰ مدال و عنوان کسب کردند

1401/09/30 - 16:55 - کد خبر: 83862 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: ورزشکاران استان امسال در رقابت‌های مختلف بین المللی، آسیایی و کشوری موفق به کسب ۷۰ عنوان و مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش نصر، حبیب ستوده نژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین ۴۰ ورزشکار استان در سال جاری به اردوی های تیم های ملی دعوت شدند و بیش از ۴۰۰ برنامه و مسابقه ورزشی در طول سال در استان برگزار شد.
وی به ۲۷ سفر شهرستانی به ۲۱ شهرستان استان و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با هیات های ورزشی و سمن ها نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدارها، مشکلات ورزشی شهرستان از نزدیک احصاء و تصمیمات لازم برای رفع آنها در حضور ورزشکاران و روسای هیات ها اتخاذ شد.
ستوده نژاد به پیشرفت های ورزش استان در سالجاری و حمایت های اعتباری دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات و کسب عناوین در مسابقات بین المللی و همچنین رفع نواقص ورزشگاه ها بدون حمایت دولت امکان نداشت.
وی اضافه کرد: از سال گذشته تاکنون ورزش استان شاهد موفقیت ها و دستاورد های ارزشمندی بوده و حرکت خود را در مسیر توسعه ورزش و پیشبرد اهداف امور جوانان قرار داده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی به اهم فعالیت های ورزش استان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در ۹ماه گذشته ورزش استان شاهد فعالیت های شاخص زیادی بوده که از مهم ترین آنها می توان به برگزاری سی و پنجمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران- آذربایجان، بیست و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی و عشایری هارنا، برگزاری جام پرچم(مسابقات مینی فوتبال) با شرکت ۱۶ هزار و ۵۳۶ نفر از ورزشکاران در بخش بانوان و آقایان در قالب یک هزار و ۳۷۸ تیم، برگزاری تور دوچرخه سواری جوانان بین المللی مرند – جلفا و برگزاری ۱۷ مجمع انتخاباتی و عادی هیئت های ورزشی اشاره کرد.
ستوده نژاد افزود: برگزاری بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ برنامه در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، برگزاری جشنواره رسم جوانمردی، برپایی ششمین جشنواره سرباز جوان، برگزاری بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته جوان، برگزاری ۲۵۷ کارگاه ازدواج، برگزاری جشنواره سربازان متاهل، اجرای برنامه های فرهنگی در چهار هزار و ۶۵۰ پایگاه اوقات فراغت و حمایت از ۷۷ طرح و ۱۰ کارگاه سازمان های مردم نهاد از دیگر اقدامات اداره کل در سالجاری بود.
وی همچنین به فعالیت عمرانی ورزش استان در سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت و با حمایت های دولت سیزدهم، ۷۶۰ میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و یا بازسازی اماکن ورزشی استان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شد که از آن جمله می توان به بازسازی و نوسازی و بروزرسانی رختکن های استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام(ره) تبریز، رنگ آمیزی قسمتی از مجموعه ورزشی یادگار امام(ره)، مقاوم سازی و رنگ آمیزی دکل های برقی یادگار امام (ره)، تکمیل و افتتاح و بهره برداری سالن ورزشی آخوند قشلاق بناب و بازسازی و نوسازی قسمتی از سیستم سرمایشی سالن شهید پورشریفی تبریز اشاره کرد.
انتهای پیام/
ورزشکاران آذربایجان‌شرقی امسال ۷۰ مدال و عنوان کسب کردند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار