معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

پروژه‌های عمرانی نباید گرفتار تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری شوند

1401/09/30 - 09:11 - کد خبر: 83790 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به طولانی شدن اجرای پروژه‌های عمرانی که طرح‌ها را از حالت اقتصادی خارج می کند، بر لزوم شتاب‌دهی به پروژه‌های عمرانی استان تاکید کرد.

به گزارش نصر، جبارعلی ذاکری، در جلسه شورای فنی استان، اتمام پروژه های عمرانی و عملکرد این حوزه  را ضروری شمرد و افزود: پروژه‌های عمرانی نباید گرفتار تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری شوند
وی با اشاره به روند اجرای طرح های عمرانی و پروژه های شاخص در استان، گفت: دستگاه‌های اجرایی به عنوان کارفرما در نحوه اجرای پروژه ها مسئولیت دارند و باید با نظارت بر روند ساخت‌وساز آنان، بر کیفی‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مراقبت جدی داشته باشند. 
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بابیان اینکه باید در استان شاهد رشد و توسعه بیشتر و عمران وآبادانی باشیم، خواستار نظارت بیشتر اداره کل راه و شهرسازی بر پروژه های عمرانی دیگر ادارات شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه گزارشی با عنوان تبیین آیین نامه روش کار شورای فنی و عملکرد نظام فنی و اجرائی و دبیرخانه شورای فنی استان و کارگروه‌های ذیل در سال جاری توسط مدیرکل دفتر فنی استانداری ارائه شد.
انتهای پیام/
پروژه‌های عمرانی نباید گرفتار تعلل پیمانکاران و پیچ‌وخم‌های اداری شوند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار