خبر/

عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی روسیه خوش درخشید

1398/09/11 - 17:33 - کد خبر: 8377 نسخه چاپی

نصر: عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی (۳۵awards) روسیه، موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رئیس حوزه هنری استان زنجان امروز در این خصوص به خبرنگاران گفت: "آرین بهمنی" ، عکاس ۱۷ ساله زنجانی توانست دیپلم افتخار مسابقات بین المللی (۳۵ℜwℜr↓s) روسیه در بخش رنگ سفید تاپ چهار درصد و تاپ ۱۶ درصد عکاسی را در بین سه هزار و ۹۷ عکاس و هفت هزار ۷۶۳ اثر را به خود اختصاص دهد.

امیر نعمتی افزود: مسابقه بزرگ بین‌المللی ۳۵AWARDS در سال ۲۰۱۵ توسط موسسان جامعه عکس حرفه‌ای ۳۵ ℵh↵t↵.ℵr↵  تاسیس شد که  در سال اول، ۳۶ هزار نفر از ۱۱۰ و در سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۶ هزار نفر شرکت کردند.

وی اضافه  کرد: در این مسابقه توجه ویژه‌ای به سیستم رای گیری در   سه مرحله معطوف می‌شود، به همین دلیل قادر به پردازش تعداد زیادی از دانلودها هستند.

این مسؤول ادامه داد: در هر مرحله، معیارهای انتخاب سخت‌تر می‌شود و به طور مداوم در حال بهبود برای بی‌طرفانه‌تر کردن انتخاب‌ها هستند که اهداف این مسابقه شامل یافتن ۱۰۰ اثر برتر سال در دسته‌بندی‌های مختلف و از سال ۲۰۱۷ معرفی ۱۰۰ عکاس برتر سال بر اساس سه اثر برتر است.

به گفته نعمتی، "آرین بهمنی" عکاس جوان زنجانی برای اولین بار در این مسابقه شرکت کرده و در اولین دوره شرکت خود توانسته به چنین مقامی دست یابد.

انتهای پیام/

عکاس جوان زنجانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی روسیه خوش درخشید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار