رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش نزاجا:

 انقلاب اسلامی ایران بزرگترین چالش نظام سلطه و استکبار جهانی است

1401/09/29 - 18:51 - کد خبر: 83769 نسخه چاپی

نصر: رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی هویت ارزشمند و الهی‌ای را به جهانیان معرفی کرده است که در تاریخ نظامهای حکومتی جهان بی‌نظیر است.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی نسب ریاست اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، در همایش فرماندهان و روحانیون یگان های آجا مستقر در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: تحلیل درست و عاقلانه حوادث اخیر کشورمان مستلزم دقت در دو روند مهم رویدادهای عرصه جهانی است. روند نخست افول قدرت آمریکا در صحنه بین‌المللی باشد که خود آمریکایی‌ها مکرراً معترف به این واقعیت هستند و روند دوم رشد انقلاب اسلامی علیرغم توطئه ها و دشمنی های گسترده می باشد.
وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی هویت ارزشمند و الهی‌ای را به جهانیان معرفی کرده است که در تاریخ نظامهای حکومتی جهان بی‌نظیر است. این هویت دارای بخشهای بسیار عظیمی نظیر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، خدمت و تلاش و مقاومت و پیشرفت است که هر کدام از این مفاهیم با ارزش، با فداکاری های عظیم حاصل شده اند که امروز درخت تناور نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر آنان در مقابل تندباد حوادث بدون هیچ ترسی مسیر خود را برای رسیدن به قله کمال طی می‌کند.
وی ادامه داد نظام فاسد آمریکا دستیابی به رهبری دهکده جهانی را در طول دهه‌های آتی در سر می پروراند و در این مسیری که برای خود برگزیده اند اعتراف می‌کنند که بزرگ‌ترین چالش‌شان در این مسیر انقلاب اسلامی عزیزمان می باشد. دشمن برای مقابله با این چالش راهکار سرگرم کردن انقلاب اسلامی به بی‌ثباتی داخلی و اغتشاشات را سرلوحه کار خود قرار داده است و به همین منظور به دنبال هویت سوزی ارزشهای والای انقلاب اسلامی و هویت سازی ارزشهای مطابق نظام فاسد غرب است.
همچنین وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای دستیابی به اهداف شوم و خبیثانه خود در حوادث اخیر دست به اقدامات زیادی از جمله شبهه‌افکنی، ایجاد شک، ایجاد گسست اجتماعی، ایجاد میدان تقابل مردم با مردم، افزایش کینه و نفرت و در نهایت ایجاد هرج و مرج زده است. هر کدام از این اقدامات توسط عوامل بیرونی و مزدوران داخلی استکبار جهانی دنبال می‌شود.
در ادامه وی افزود: وظیفه و نقش مسئولین نظام اسلامی در مقابله با این توطئه ها بسیار حساس و خطیر است. همه ما باید در حوزه‌های شبهه شناسی و پاسخ به شبهات، ارتباط‌گیری چهره به چهره با جامعه، حرکت در مسیر ولایت، حفاظت از امنیت و اقتدار جامعه، تلاش در جهت حفظ وحدت به عنوان راهبرد اصلی و در نهایت دشمن شناسی، بی وقفه و با تمام توان تلاش کنیم تا دشمنان همانند تمام دوران انقلاب اسلامی عزیزمان شکست دیگری را تحمل کنند.
در ابتدای این مراسم نیز امیر سرتیپ دوم شفیعی، ارشد نظامی آجا در منطقه آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: ارتش دوران طاغوت، ارتش در اختیار فرد و در راستای اهداف و منافع استکبار جهانی در منطقه در حال انجام وظیفه بود. با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ارتش طاغوت تبدیل به ارتش ولایی و انقلابی و در یک کلام حزب اللهی گردید و مسئولیت حفاظت از توانمندی و تمامیت کشور اسلامی ایران را برعهده گرفت.
وی همچنین اظهار داشت: با تبدیل ارتش طاغوتی به ارتش حزب اللهی و ولایت‌مدار می بایست فرهنگ و رفتار سازمانی حاکم بر این نیروی بازدارنده قوی در ساختار نظام اسلامی نیز به طور کامل دچار تغییر می شد تا بتواند به اهداف ارزشمند و والای جدیدی که در ساختار نظام اسلامی برایش تعیین شده بود دست یابد. این مسئولیت خطیر با هوشمندی امام خمینی رحمت الله به سازمان عقیدتی سیاسی محول گردید.
وی در ادامه افزود: تحت تاثیر این تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های ناشی از آن بود که با وجود شبیخون های نظامی، فرهنگی و اقتصادی این نظام مقدس مقتدرانه و شجاعانه با صلابت و شهامت از میادین مختلف سرافرازانه و پیروزمندانه خارج شد و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با درایت ها به فداکاری های گسترده به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته است و این دستاوردها دسترنج حرکت این نیرو در ریل ولایت است.
انتهای پیام/
 انقلاب اسلامی ایران بزرگترین چالش نظام سلطه و استکبار جهانی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار