لیگ فوتسال مناطق امیدهاى کشور؛

جشن قهرمانی آذرخشی‌ها هزار و 700 کیلومتر دور از خانه

1398/09/11 - 17:29 - کد خبر: 8376 نسخه چاپی

نصر: در پایان مسابقات فوتسال لیگ مناطق امیدهای کشور،‌ تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش نصر به نقل از فارس، در پایان مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ مناطق امیدهای کشور به میزبانی اردبیل،‌ تیم فوتسال آذرخش بندرعباس به مقام قهرمانی رقابت‌ها دست یافت.

در دیدار فینال رقابت‌ها آذرخش بندرعباس با نتیجه قاطعانه ۶ بر یک آبی‌پوشان اصفهان را شکست داد تا در شرایطی قهرمان شود که  هزار و 700 کیلومتر دور از خانه به میدان رفته بود.

اما در دیدار رده‌بندی تمام اردبیلی‌ این مسابقات، وحدت اردبیل در بازی بسیار نزدیک مقابل مقاومت با نتیجه چهار بر سه به پیروزی برسد و مقام سوم لیگ فوتسال مناطق امیدهای کشور در فصل ۹۷ - ۹۸ را به‌دست آورد.

پیش از این نیز در مرحله نیمه نهایی تیم وحدت اردبیل در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 6 بر یک مغلوب آذرخش بندرعباس شده و مقاومت اردبیل نیز با تساوی دو بر دو مقابل آبی پوشان اصفهان و به دلیل شکست در ضربات پنالتی راهی دیدار رده‌بندی شده بود.

در پایان لیگ مناطق فوتسال امید‌های کشور، تیم‌های مقاومت و وحدت اردبیل، آبی پوشان اصفهان و آذرخش بندرعباس به لیگ دسته یک فوتسال امید‌های کشور صعود کردند.

گفتنی است، مرحله نهایی مسابقات فوتسال لیگ مناطق مناطق امیدهای کشور از هفتم آذر ماه الی یازدهم آذرماه از ساعت ۱۳ الی ۱۹ با حضور تیم‌های مقاومت اردبیل، وحدت اردبیل، آبی پوشان اصفهان، پارسه الشتر، پیمان شاهرود، آذرخش بندرعباس، آپادانا تبریز در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

جشن قهرمانی آذرخشی‌ها هزار و 700 کیلومتر دور از خانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار