مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی:

مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مراغه تا پایان سال رفع می‌شود

1401/09/28 - 19:55 - کد خبر: 83663 نسخه چاپی

نصر: حل مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مراغه با وجود عمر بالای ۲۰ ساله این شهرک جزو یکی از مصوبه‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌شرقی بود که طی ۱۶ آذرماه جاری در این شهرستان برگزار شد تا مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز از رفع این مشکل تا پایان سال جاری خبر دهد.

به گزارش نصر، «محمد فرزاد» روز دوشنبه در دیداری که در حاشیه سفرش به مراغه با فرماندار این شهرستان داشت، تاکید کرد: تاکنون نیز از محل اعتبارات حاصل از درآمدهای اپراتورهای تلفن همراه، اقدامات موثری برای اینترنت‌دار کردن روستاهای این شهرستان انجام شده تا جایی که اکنون از مجموع ۱۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان، ۹۵ روستا دارای پوشش اینترنتی است.
به گفته وی اینترنت‌دار کردن روستاهای بالای ۲۰ خانوار اولویت دولت سیزدهم در برنامه ششم توسعه است و مراغه با ۸۰ درصد پوشش، در مقایسه با سایر شهرستان‌ها در جایگاه مناسبی قرار دارد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی به وضعیت اینترنت در روستاهای استان نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۴۰۰ روستای استان فاقد اینترنت است که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اهالی این روستاها تا سال ۱۴۰۲ از زیرساخت اینترنت بهره‌مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان‌شرقی به ریاست «محمد کلامی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار شد و وی در این جلسه با ابراز تعجب از اینکه مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مراغه پس از گذشت دو دهه رفع نشده است، گره‌گشایی از این مانع تا پایان سال جاری را به عنوان یکی از مصوبه‌های این کارگروه اطلاع‌رسانی کرده بود.
 حل این مشکل به عنوان یکی از مطالبه‌های صنعتگران فعال در شهرک صنعتی مراغه پیش از این بارها از سوی «داود اسدیان» فرماندار مراغه مورد تاکید قرار گرفته است.
 انتهای پیام/
مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرک صنعتی مراغه تا پایان سال رفع می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار