خبر/

گزارش نصر از روز دوم ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در تبریز

1398/09/11 - 17:19 - کد خبر: 8365 نسخه چاپی

نصر: روز دوم ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز از ساعت 8 صبح آغاز شده است اما تا ساعت 12 ظهر داوطلبی برای ثبت نام به فرمانداری تبریز مراجعه نکرد ولی پس از آن داوطلبان یکی یکی وارد فرمانداری شدند.

به گزارش نصر، "صمد محمدزاده"، ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه جهت ثبت نام به عنوان کاندیدا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، وارد فرمانداری شد.

وی  ۴۱ ساله، متولد شهر تبریز و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

محمدزاده به هدف خود از ثبت نام و شرکت در انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: ما به عنوان انسان وظیفه داریم در راه عدالت و کمال و اجرای آن در جامعه قیام کنیم.

وی افزود: از عدالت و انصاف به دور است که معتقد باشیم در این جامعه هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است، قطعا اقدامات خوبی در راستای توسعه‌ و رفع نیازهای جامعه انجام شده ولی نیازهای امروز جامعه با نیازهای چهل سال گذشته یکسان نیست و روز به روز به تعداد و حجم نیازها افزوده می‌ شود.

وی تاکید کرد: معتقدم جوانان دیروز که مسئولان امروزی هستند، دیگر کارایی کافی برای رفع نیازهای امروزی جامعه ندارند البته ما قدردان زحمات آن‌ ها هستیم.

محمدزاده تصریح کرد: انتظار داریم جوانان با الگو قراردادن افراد گذشته که نقش بسزایی در دفاع مقدس و انقلاب داشتند، وارد عرصه شده و نیازهای جامعه را رفع‌ کنند.

وی اذعان کرد: بنده به دنبال اصلاح امور هستم، شاید به ظاهر اصلاح طلب تلقی شوم ولی از جناح اصلاح طلب نیستم.

محمدزاده ادامه داد: بنده به اصول و عقاید الهی پایبند هستم اما از نظر طیفی نیز اصول گرا نیستم بلکه بنده فردی مستقل اصلاح طلب و اصول گرا هستم.

"غفوره غفاری"، با ۴۲ سال سن، دارای مدرک کارشناسی ارشد مامایی و کارمند دانشگاه علوم پزشکی تبریز بوده که قصد شرکت در یازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد.

وی سومین زن کاندیدا است که برای ثبت نام در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به فرمانداری مراجعه کرده است.

غفاری در خصوص هدف خود از شرکت در این دوره از انتخابات مجلس، اظهار کرد: بنده با هدف خدمت رسانی به مردم در این دوره شرکت کرده‌ ام.

وی افزود: شعار نمی‌ دهم، برقراری عدالت، شفافیت و ارتقای سلامت آحاد مردم از اهداف اصلی بنده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است‌.

غفاری اذعان کرد: با توجه به رشته‌ ی تحصیلی‌ ام و تخصصم، معتقدم در بحث سلامت دچار کمبود هستیم‌.

وی تاکید کرد: وابسته به هیچ حزبی نیستم و به طور مستقل در این دوره شرکت کرده‌ ام.

"خلیل علی پناه"، متولد سال ۵۷ است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته‌ ی مکانیک و دانشجوی دکترای مکانیک در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

علی پناه که کارمند نیروگاه حرارتی است، با اشاره به هدف خود برای شرکت در انتخابات، گفت: معتقدم کشور در بحث نظارت دچار مشکل است و تمامی فسادها نیز از عدم نظارت صحیح ایجاد شده‌اند. بنده فعالیت سیاسی خاصی ندارم و به طور مستقل در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌ ام.

"محمود صفری" متولد سال ۵۷  اهل تبریز بوده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روابط بین الملل و دکترای توسعه اقتصاد در سطح بین الملل است.

صفری با اشاره به هدف خود از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: معتقدم در چنین شرایط پیچیده‌ی نیاز است اهداف فراموش شده‌ی نظام احیا شود. احساس می‌کنم مردم نیاز به نمایندگانی دارند تا این شعارها را عملیاتی کنند.گرایش سیاسی خاصی ندارم و به طور مستقل در این انتخابات شرکت کرده‌ ام.

"احمد تقوی"، یک پیرمرد تبریزی است در سودای بهارستان به فرمانداری تبریز آمد و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی معتقد است که شبانه‌روز باید به فکر حفظ انقلابمان باشیم.

وی جانباز و مبارز سیاسی دوره پهلوی است؛ همچنین مسئول انجمن اسلامی دانشگاه افسری  و سرلشگر جانباز از رزومه ی وی محسوب می شود.

این گزارش ادامه دارد.

انتهای پیام/

گزارش نصر از روز دوم ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار