هفته دوازدهم لیگ‌برتر فوتبال؛

رونمایی از نیمکت اسپانیایی تراکتور در پایتخت/ تی‌تی‌ها در اندیشه مدعی شدن با مرد ماتادور

1401/09/28 - 13:23 - کد خبر: 83625 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ‌برتر میهمان پیکان تهران خواهد بود.

به گزارش نصر، لیگ‌برتر فوتبال کشورمان پس از برگزاری مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از سرگرفته می‌شود و تیم های تراکتور و پیکان تهران در چارچوب هفته دوازدهم این رقابت‌ها، از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۹ آذرماه، در ورزشگاه انقلاب کرج با قضاوت سیدرضا مهدوی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
تی‌تی ها پس از جدایی قربان بردیف از نیمکت این تیم، اکنون به پاکو خمز اسپانیایی اعتماد کرده‌اند و امیدوار هستند که با حضور این سرمربی روی نیمکت روز های خوبی را در پیش‌رو داشته باشد.
تراکتوری‌ها می‌توانند در بازی های باقی مانده از نیم‌فصل نخست رقابت ها با ارائه عملکردی مطلوب و کسب نتایج مناسب دور رفت مسابقات را با حضور در جمع مدعیان به پایان برسانند.

تراکتور با راننده‌ای جدید از اسپانیا
پس از جدایی قربان بردیف روسیه‌ای، پاکو خمز اسپانیایی بر نیمکت تی‌تی ها نشست تا فرمان تراکتور در ادامه این فصل از رقابت ها به شانزدهمین سرمربی تیم تحت مالکیت زنوزی قرار گیرد.
خمز که آلبرتو گیل، هم‌وطن خود را به عنوان مغزی متفکر برای کادرفنی این تیم به تبریز آورده است، اکنون به دنبال ارائه نمایشی قدرتمند در اولین حضورش به عنوان سرمربی تراکتور در چارچوب یک دیدار رسمی خواهد بود.
علی‌الرغم حمایت قاطعانه چند روز گذشته زنوزی از وی، پاکو به خوبی می‌داند که نیمکت این تیم در سال های اخیر بی‌رحم بوده و باید با تمرکز هرچه تمام‌تر در اندیشه بهبود شرایط تراکتور و همچنین ارتقاع جایگاه این تیم در جدول باشد.
باتوجه به علاقه‌ی این سرمربی به بازی مالکانه و پاسکاری های متعدد، اکنون باید دید اولین چالش پاکو با تراکتور، با تیکی‌تاکا ناب اسپانیایی مخلوط خواهد شد، یا خمز برای اولین گام خود در این تیم نمایشی تازه و دور از انتظار را در دستور کار قرار خواهد داد!؟

مردان مشترک تراکتور و پیکان
محمد بلبلی که پس از روز های نه چندان پرفروغ اش در جمع تی‌تی ها راهی پیکان شد و اکنون به عنوان تنها تراکتوری، پیکان در برابر تیم سابقش به میدان خواهد رفت و تنها تراکتوری حال حاضر فیروزه‌پوشان به حساب می‌آید.
اما در بین تی‌تی های حاضر، آرش قادری مدافع وسط بلند قامت سرخپوشان دیار آذربایجان فصل گذشته از پیکان به تراکتور ترانسفر شد، حجت حق‌وردی هافبک ۲۹ ساله تراکتور و شاهین ثاقبی که به نیمکت تی‌تی ها دوخته شده است، سابقه پوشیدن پیراهن خودروسازان پایتخت را در کارنامه دارند و اکنون در برابر تیم سابقشان به میدان می‌روند و باید دید عملکرد این بازیکنان در برابر تیم سابقشان به چه ترتیب خواهد بود.

تاریخچه رویارویی های لیگ‌برتری تراکتور و پیکان
تیم های تراکتور و پیکان تهران در ادوار مختلف رقابت های لیگ‌برتر ۲۲ بار به مصاف یکدیگر رفتند، که تراکتور نه بار و پیکان هفت بار برنده تقابل های رودررو شده‌اند و چهار بازی نیز به تساوی انجامیده است.
در این بازی ها ۴۶ گل زده شده که سهم تراکتور ۲۶ و پیکان ۲۰ گل بوده است، بهترین برد تراکتور نیز با نتیجه سه بر یک و بهترین برتری پیکان با نتیجه دو بر یک ثبت شده است
نگاهی به جایگاه دو تیم در جدول

تیم تراکتور در یازده مسابقه ابتدایی فصل جاری رقابت های لیگ‌برتر، با چهار برد، سه تساوی، چهار باخت و کسب ۱۵ امتیاز جایگاه هفتم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده است و پیکان تهران نیز با دو پیروزی، دو مساوی، شش شکست و کسب ۱۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته است.
اکنون باید نشست و دید که تفکرات سکان‌دار جدید تی‌تی ها در بازی نخست‌اش روی نیمکت این تیم چه نتیجه‌ای را در برخواهد داشت، آیا پرشورها با کسب نتایج دلخواه در بازی های پیش‌رو موفق به قرار گیری در بین مدعیان خواهند شد یا نه!؟
انتهای پیام/
رونمایی از نیمکت اسپانیایی تراکتور در پایتخت/ تی‌تی‌ها در اندیشه مدعی شدن با مرد ماتادور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار