مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری:

هفته‌های فرهنگی تبریز سال آینده احیا می‌شود

1401/09/28 - 13:10 - کد خبر: 83623 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از احیای هفته‌های فرهنگی در سطح ملی و بین المللی خبر داد.

به گزارش نصر، امیر نصیربیگی در سومین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: با احیای برنامه‌ هفته‌های فرهنگی تبریز می‌توان  ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری تبریز را هر چه بهتر معرفی کرد.
وی افزود: در سال‌های گذشته حضور فعال در نمایشگاه‌ها و اجرای برنامه‌ هفته‌های فرهنگی تبریز با اینکه تاثیرگذاری مطلوبی داشت، تعطیل شده بود این در حالی است که تبریز در حوزه های مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد.
نصیربیگی خاطرنشان کرد: برای معرفی شهر در شان تبریز باید از ظرفیت شهرهای خواهر خوانده نیز استفاده کرده و مبادلات فرهنگی با آنها را افزایش داد.
وی با اشاره به اینکه شهردار تبریز توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی هنری دارد، تصریح کرد: توسعه مبادلات فرهنگی و معرفی پتانسیل‌های تبریز می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش حجم سرمایه‌گذاری در شهر و ارزآوری برای توسعه همه‌جانبه شهر داشته باشد که در این راستا اولویت اجرای برنامه فرهنگی با شهرها و خواهرخوانده‌هایی که اشتراکات فرهنگی و پیشینه تاریخی متعددی با تبریز دارند، خواهد بود.
سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته برگزار می شود.
انتهای پیام/
هفته‌های فرهنگی تبریز سال آینده احیا می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار