طی مراسمی؛

بلاغی سکاندار جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

1401/09/28 - 10:51 - کد خبر: 83596 نسخه چاپی

نصر: آیین تکریم و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در محل تالار استاد صیامی مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، در این آیین از خدمات "سیدقاسم ناظمی" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل و حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به "سیدمحمدحسین بلاغی" به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا شد.
 

نیازمند کارهای عمیق فرهنگی و هنری مردم محور  هستیم
محمدحسین بلاغی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تسهیل فعالیت‌های فرهنگی و هنری اصلی‌ترین رویکرد است، گفت: نمود رشد و تعالی در این حوزه بسیار مهم است و کادرسازی برای حوزه فرهنگ و هنر را در اولویت‌های کاری خود قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه نسل‌سازی و تربیت نسل جدید هنرمندان انقلابی و ارزشی وظیفه ماست، افزود: اگر انتظار داریم قطار فرهنگ و هنر به سر منزل مقصود برسد باید اهتمامی جدی برای نسل‌سازی داشته باشیم.
وی به لزوم آسیب شناسی چالش‌هایی چون سرمایه اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، هنجارهای اجتماعی و ... اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی در این برهه نیازمند کارهای عمیق فرهنگی و هنری مردم محور است و این اداره کل از برنامه‌های مردم محور حمایت جدی خواهد داشت.
مدیر کل جدید اداره فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی افزود: ما سعی خواهیم کرد تا ادامه‌دهنده کارهای نیک و فعالیت‌های مفیدی که توسط مدیران پیشین رقم زده شده‌ باشیم و در عین حال اگر بخش‌هایی به دلیل کمبود اعتبارات با غفلت سهوی مواجه شده‌اند را شناسایی کرده و نقاط ضعف را به نقاط قوت مبدل سازیم.
 

آذربایجان شرقی پیشرو استان های دیگر در حوزه فرهنگ و هنر
این گزارش می افزاید، قاسم نظامی مدیر کل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم، با اشاره به اقتدار نهاد فرهنگ در استان و اهمیت همراهی و همکاری اصحاب رسانه، شاعران، عکاسان و هنرمندان گفت: امروزه هنر و فرهنگ استان آذربایجان شرقی یک سر و گردن در با دیگر استان‌ها بالاتر است.
وی با بیان اینکه هم افزایی و همکاری نهادهای مختلف میتواند روزهای روشنی رقم بزند، افزود: در طی خدمت خود بخاطر شرایط حاکم در دوران کرونا هیچ مجالی برای رویداد سازی و اتفاق سازی نبود، اما تلخی ها و اتفاقات را به جان خریدیم و با همت هنرمندان آذربایجان از این روزها گذر کردیم.
انتهای پیام/
بلاغی سکاندار جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار