معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان خبر داد؛

ظرفیت بالقوه آذربایجان شرقی در عرصه فرهنگ و رسانه

1401/09/28 - 07:47 - کد خبر: 83570 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که استان آذربایجان شرقی سر استان‌های دیگر است، گفت: آذربایجان شرقی از لحاظ رسانه از دیگر استان‌ها سر تر است و ظرفیت این را دارد که روزنامه‌ای ملی با قاعده و قواعد آذربایجان در استان موجود باشد.

به گزارش نصر، تراب محمدی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر در استان آذربایجان شرقی، گفت:  استان ما با داشتن سابقه تاریخی تمدن و فرهنگ، دانشمندانی که در طول تاریخ حاضر بوده و نقش آذربایجان شرقی در خصوص ناآرامی های اخیر روشن و ملموس بوده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از ابتدا تا به حال دشمنانی دارد که صدها هزار میلیارد هزینه کرده اند تا فرهنگ ایرانی را از بین ببرند و بر همین اساس بر روی سه مورد فرهنگ شهادت، انتظار، امید، مرجعیت و ولایت فقیه کار کردند که تأثیرات آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر مشاهده کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به امنیت حاکم در آذربایجان شرقی اضافه کرد: در خصوص اغتشاشات استان تنها یک روز نا آرام بود که پس از آن در حال حاضر در آرامش کاملی قرار دارد.
محمدی از معاون حقوقی، امور مجلس شورای اسلامی و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شد: آذربایجان شرقی بر اساس ظرفیت‌هایی که در عرصه فرهنگ و هنر دارد نیازمند مساعدت‌های اقتصادی بوده و این امر در دوران کرونا که کمک‌هایی به جامعه هدف صورت می‌گرفت قابل مشاهده و درک بوده و نیازمند صندوق‌های قرض الحسنه می‌باشد.
وی در خصوص عدم برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در سال جاری عنوان کرد: سالیان سال است که نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر تبریز برگزار می‌شود اما امسال شاهد این اتفاق نبودیم با وجود اینکه بخشی از اعتبارات آن نیز از اعتبارات استانی تأمین می‌شد و امید است در سال‌های آینده از چنین رویدادی غافل نشویم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که استان آذربایجان شرقی سر استان‌های دیگر است ادامه داد:  آذربایجان شرقی از لحاظ رسانه از دیگر استان‌ها سر تر است و ظرفیت این را دارد که روزنامه‌ای ملی با قاعده و قواعد آذربایجان در استان موجود باشد.
انتهای پیام/
ظرفیت بالقوه آذربایجان شرقی در عرصه فرهنگ و رسانه گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار