رئیس هیات تیراندازی با کمان استان خبر داد؛

کوچ کمانداران تبریزی به کرمان در سایه بی توجهی مس سونگون

1401/09/27 - 20:37 - کد خبر: 83561 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات تیراندازی با کمان استان گفت: با وجود قول مساعد رسول خطیبی مبنی بر تیمداری مس سونگون در لیگ برتر تیراندازی با کمان، کمتر از چند روز مانده به پایان ثبت نام مسابقات هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش نصر، در حال که چند روز بیشتر به برگزاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور باقی نمانده است، باشگاه مس سونگون ورزقان علی رغم وعده تیم داری در این مسابقات هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده و این در حالی است که کمانداران تبریزی این رشته سال گذشته با تیم مس کرمان قهرمان لیگ برتر شدند. در همین زمینه کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی با کمان استان در گفتگو با نصر در خصوص مسابقات گفت: مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور در دو مرحله برگزار می شود که در یک مرحله مسابقات به صورت خارج از سالنی بوده و در مرحله دیگر به صورت داخل سالنی می باشد.
وی در ادامه افزود: مرحله اول که به صورت خارج از سالن است،در شش ماهه اول امسال برگزار شد اما متاسفانه قادر به تیم داری در این مسابقات نبودیم چراکه هیچ حامی با وجود تضمین کسب عنوان قبول به تیم داری نکرد و در نهایت نتوانستیم در این مسابقات حاضر شویم.
قبادی با اعلام اینکه سال گذشته با پنج تیم در این مسابقات حضور داشتیم، خاطر نشان کرد: در مسابقات سال گذشته عنواین بسیار خوبی کسب کردیم و قهرمانان لیگ برتر هم کمانداران تبریزی بودند که از تیم های دیگر در مسابقات حضور داشتند.
رئیس هیات تیراندازی با کمان استان با بیان اینکه امسال در مرحله اول حضور نداشتیم، گفت: اکثر کمانداران استان در قالب تیم های مس کرمان، دانشگاه آزاد و سپاهان در مسابقات حضور داشتند. سه کماندار استان در تیم مس کرمان بودند و این تیم با کمانداران تبریزی قهرمان کشور شد این در حالی بود که با وجود مس سونگون در منطقه آذربایجان تیمی از استان با وجود چنین ستاره هایی تشکیل نیافت.
وی در پایان با اعلام اینکه قرارداد این ورزشکاران بسیار پایین بود، تصریح کرد: قرار کمانداران حاضر در این رقابت ها در حد ۱۵ میلیون تومان بود که جای تاسف دارد که چنین ستاره هایی را با حداقل دستمزد از دست بدهیم. البته این مورد را به گوش هیئت مدیره باشگاه مس سونگون هم رساندیم که مدیرعامل این باشگاه قول تشکیل این تیم را به ما دادند که هم اکنون با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات به پیام های هیات تیراندازی پاسخگو نیستند و اگر زمان از دست برود بازهم شانس حضور در این مسابقات را از دست خواهیم داد.
انتهای پیام/
کوچ کمانداران تبریزی به کرمان در سایه بی توجهی مس سونگون حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار