رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی؛

انجمن های موسیقی اتاق فکر و بازوی اجرایی اند

1401/09/27 - 18:49 - کد خبر: 83556 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی  با اشاره به لزوم بها دادن به انجمن های موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، ادامه داد:  انجمن های موسیقی اتاق فکر و بازوی اجرایی هستند، امیدوارم مدیریت جدید به انجمن ها بها دهد و آنها از خود بدانند، ما نیز همکاری لازم را انجام دهیم.

به گزارش نصر، غلامرضا میرزازاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفت: اقای ناظمی مدیر کل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، مدیری از جنس فرهنگ و هنر بود و همواره حامی هنرمندان بودند، وی در دوران سخت کرونا سکان این عرصه را به دست داشت و با اینکه شاهد تعطیلی کسب و کارهای فرهنگی بودیم و اکثر هنرمندان  مشکل معیشت داشتند، وی همواره حامی این عزیزان بود.
وی اضافه کرد: ابتکارهای خلاقانه ای در دوره مدیریت اقای ناظمی شاهد بودیم که برگزاری شب های موسیقی و برنامه های دیگر جز این ابتکارات بودند که یک یک این کارها از عملکردهای خوب ایشان بود.
وی با ابراز امیدواری از اینکه در دوران مدیریت جدید نیز شاهد چنین برنامه های باشیم، افزود: امیدوارم در دوره جدید برای حل مشکل هنرمندان تلاش شود  به آنها بها داده شود.
 رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی  با اشاره به لزوم بها دادن به انجمن های موسیقی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی، ادامه داد:  انجمن های موسیقی اتاق فکر و بازوی اجرایی هستند، امیدوارم مدیریت جدید به انجمن ها بها دهد و آنها از خود بدانند، ما نیز همکاری لازم را انجام دهیم.
انتهای پیام/
انجمن های موسیقی اتاق فکر و بازوی اجرایی اند گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار