خبر/

نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در کیفی سازی محتوا و حمایت از رسانه ها 

1401/09/27 - 18:51 - کد خبر: 83555 نسخه چاپی

نصر: مدیر خبرگزاری ایرنا در آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی گفت: تعدد رسانه مدیریت و نظارت نیز دشوار شد و همچنان با این مسئله دست به گریبان هستیم چرا که کیفی سازی محتوا و حمایت مالی رسانه ها دشوار شده است.

به گزارش نصر، عزیزی راد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رسانه در مسیر بالندگی فرهنگ و هنر استان نقش بسزایی داشته است، گفت:  وظیفه و رسالت رسانه با شرایط منطقه ای اکنون  بیشتر نیز شده است.
وی با بیان اینکه در دوره گذشته مدیریت اداراه کل فرهنگ و ارشاد دیدگاه تعدد رسانه ای در اولویت بود و مجوز پر شماری داده شد، افزود: با تعدد رسانه مدیریت و نظارت نیز دشوار شد و همچنان با این مسئله دست به گریبان هستیم چرا که کیفی سازی محتوا و حمایت مالی رسانه ها دشوار شده است. 
وی اضافه کرد: در شرایطی که همه از تمرکز زدایی صحبت می کند، در مسئله  رسانه شاهد عکس آن بودیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶۰۰ رسانه استانی در فعالیت هستند، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد استان به عنوان مسئول و متولی اصلی مدیریت و نظارت رسانه هاست اما با امکان اختیارات محدود، با طیف بسیاری از مطالبات روبروست.
وی باشاره به تاثیر کرونا بر فعالیت های رسانه ای، اضافه کرد: کرونا مزید بر علت شد و بنیه اقتصاد رسانه نیز اسیب پذیر تر کرد که باید این مورد تدابیر اتخاذ شود و مدیر کل جدید جامعه عمل بپوشد.
انتهای پیام/
نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در کیفی سازی محتوا و حمایت از رسانه ها  گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار